Gå til innhold

Hva koster det å levele leatherworking?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Koster nok litt mer for tailoring ja. Det suger i forhold til Tailoring. :--/

En eksakt pris har jeg ikke, det kommer jo an på serveren din. Men det er en fin guide på Proffesions-forumet på forums.wow-europe.com

edit: I dag er jeg snill, her er link: http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...geNo=1&sid=1#16

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Hei

Noen som har levela leatherworking til 375? Hvor mye gull bruker man på det ca? Og hvor lang tid tar det? om man har det på 0...

Hørt at det bare koster rundt 500g å levele tailoring til 375, så eg lurer på prisen til leatherworking fordi eg tenkte på å begynne opp igjen på det.  :hmm:

8674649[/snapback]

Jeg gjorde dette nå nettopp, men har ikke en veldig god oversikt over hva det egentlig kostet. fra 0 til 350 var ikke særlig dyrt, men 350-375 var smertefullt uten å ha rep med de rette folka. De siste 25 var, når jeg ikke gadd å grinde noe som helst mats, dyrere enn de første 350. Opp til 360 tok meg en liten dag, de restrerende litt lengre da jeg var avhengig av å ha nok gull til å kjøpe mats, og at gullet var der.

Jeg brukte denne Guiden, og kan anbefale den på det varmeste.

Endret av electr0nique
Det kommer ann på hvordan prisene er på AH på din server. Jeg brukte selv ~2500 gull på å levle JC til 375. Det er dyrt.

8677611[/snapback]

Det har mye med at JC var helt nytt, og mange (inkludert meg) hamstret ore/bars/gems lang tid i forveien for å kunne selge dyrt når etterspørselen var enorm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...