Xtra Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Nå har det seg slik at vi skulle ha lest High Fidelity til den muntlige høringen. Ettersom jeg fikk tak i boken i går (den har vært utsolgt) er jeg rett og slett ute av stand til å lese 240 sider nå. (lest 30, kanskje tid til 30 senere). En slags oppsummering og slikt har jeg funnet på nettet, men noen som kunne hjelpe meg med følgende: Hva er tema? Har altfor mye å gjøre for tiden, ellers hadde 240 sider over 2 kvelder/dager gått fint. Endret 22. mai 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Tripod Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Nå har det seg slik at vi skulle ha lest High Fidelity til den muntlige høringen. Ettersom jeg fikk tak i boken i går (den har vært utsolgt) er jeg rett og slett ute av stand til å lese 240 sider nå. (lest 30, kanskje tid til 30 senere). En slags oppsummering og slikt har jeg funnet på nettet, men noen som kunne hjelpe meg med følgende: Hva er tema? Har altfor mye å gjøre for tiden, ellers hadde 240 sider over 2 kvelder/dager gått fint. 8674636[/snapback] Har du funnet noe oppsumering, jeg selv trenger hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå