teddyboy Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 HAr innstalert CPU-Z. Får opp dette ! mainboard.doc Hvilken skjermkort kan jeg ha, agp eller pci express. Er en IBM 8183-73G pc. Taker for svar. Lenke til kommentar
mattjin Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 OT: Det heter HVILKET skjermkort Lenke til kommentar
teddyboy Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 OT: Det heter HVILKET skjermkort 8674811[/snapback] Vil vite hvordan type (agp, eller pci express), ikke hvilket skjermkort jeg skal velge. Den kan jeg finne ut av selv, bare det passer i maskinen min. Lenke til kommentar
ApolloC Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Vil vite hvordan type (agp, eller pci express), ikke hvilket skjermkort jeg skal velge. Den kan jeg finne ut av selv, bare det passer i maskinen min. 8674920[/snapback] Et kjapt google-søk og en titt inni maskinen din er alt som trengs. Det du trenger å vite er hva som er kompatibelt med hovedkortet ditt, og det kan du finne ut ved å se hvordan slot'en ser ut. Endret 22. mai 2007 av ApolloC Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Åpne CPUZ, velg "mainboard" så ser du hva som står i "graphic interface".. Der står det om du har PCI-E eller AGP. (om du bruker integrert skjermkort nå så er det blankt der, da bare poster du her hva som står under "model" så er det lett å finne ut) Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Hvordan? Jeg foreslår du melder deg inn i sånn "Folkeaksjon med Hvem/Hvordan" *pirke-pirke* Uansett, det var ikke så veldig mye informasjon der, men prøv å google noe av det som står i de feltene... Du finner nok noe da. EDIT: google "Hvem/hva regler" Endret 22. mai 2007 av christopher909 Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 OT: Det heter HVILKET skjermkort 8674811[/snapback] Vel. I denne sammenhengen, så blir det vel hva slags skjermkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå