HyperPhreak Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Aaaaaargh.... Jeg har en mp3 fil & en AVI fil (DivX). Hvordan kan jeg lime ("merge") disse sammen?? Jeg har prøvd med VirtualDub og AVI Edit, men de kan bare merge med WAV filer... Please trenger svar snarest!! Lenke til kommentar
tKila Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 kan jo bruke et videoredigeringsprogram som støtter mp3, feks Premiere. Lenke til kommentar
madbertha Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 det du også kan gjøre hvis du ikke vil laste ned noen store redigeringsprogrammer, ta og gjør mp3 fila de om til en wav fil. Du kan gjøre dette i winamp. Dra i winamp, trykk: alt-o > plugins > output > nullsoft Disk Writer plug-in. Konfigurer litt der, så er det bare og gjøre den om. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Kan anbefale WinProducer på det sterkeste, har ikke noe med microsoft å gjøre såvidt jeg vet, har ikke fått testa premiere enda, noe jeg kommer til å gjøre i nærmeste framtid.. Vil også tro at alt som det står pinnacle foran fungerer bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå