EqualizR Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Hey! Jeg skal ha meg nytt headsett men mic! Noen som har forslag? Ikke alt for dyrt...helst under 1000 kr.. Jeg skal bruke det til cs gaming! Å plz gi meg url'en til sia som selger headsette! Mvh Rasmus Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Sennheiser HD500. Ingen over, ingen ved siden. (til den prisen da!) Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Hey! Jeg skal ha meg nytt headsett men mic! Noen som har forslag? Ikke alt for dyrt...helst under 1000 kr.. Jeg skal bruke det til cs gaming! Å plz gi meg url'en til sia som selger headsette! Mvh Rasmus er du imidlertidig ute etter headset med mic er beyerdynamic 280 eller 290 klart det beste valget. Dette er proffe studio headset som brukes av alt fra lydteknikere formel-1 komentatorer. Har selv dt 250 som er samme klokkene men uten mic. http://www.beyerdynamic.com/pdf/dt28090.pdf vet bare om west audio som selger dem, men det er sikkert flere. westaudio.no Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Ahh.. jeg så ikke det der med mic.. Men uansett, skal du bli en ordenlitg sound abouse som blir annklagd for wallhack osv må du kjøpe sennheiser. Det er som å gå inn i en ny dimmensjon. Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 jeg har både både sennheiser og beyerdynamic. og jeg anbefaler sistnevnte. Be om å få prøve dem før du kjøper. Lenke til kommentar
bidz Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Anbefaler Sennheiser. Lenke til kommentar
Zyde Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Koss UR-40 er også helt RÅTT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå