Gå til innhold

bruke ps3'en mer?


Anbefalte innlegg

Hei

 

min ps3 står å støver ned nå har lyst til å bruke den men ingen spill som frister.. Noen som kan anbefale noen spill? jeg har tony hawk og Resistance fall of men.. men ble lei fort :roll:

 

er det noe annet artig jeg kan bruke den til?

 

Hvor mange timer i uken bruker dere ps3'en deres?

Endret av potetgull
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg spiller God of War på min ps3 for tiden. ellers har jeg fight night 3, Tony Hawk 8, Resistance:fom, Motorstorm virtua figther 5 og Splinter cell: double agent på ps3...

 

ifra nettverket har jeg lastet ned tekken:dr, Grand turismo HD, Blast factor, lemmings, Grip shift, q*bert og masse demoer..

 

og i tilleg har jeg foldet 6 work packages til på folding@home...

 

kan da ikke begripe at om man er "gamer" så lar man ps3'en stå og støve?? (joda.. ikke det rikeste spillbiblioteket, men det kommer etterhvert...

 

i juni skal jeg ha Tomb Raider: Anniversary (ps2) 1/6-07 og Darkness (ps3) 29/6-07.. Gleder meg stort!!

Endret av Plutoo
Lenke til kommentar
Oblivion, er det noe bra? Er det bra grafikk ?

8675516[/snapback]

 

 

Har spilt oblivian på pc en god stund og jeg ble rimelig fort lei av det, men folk liker forskjellig så det blir opp til deg å dømme.

8675546[/snapback]

 

Trur jeg har spilt 1 gamlere verson.. da var det jævig sjedelig, hehe ;P :hrm:

Men men :roll:

Lenke til kommentar
Over til noe litt annet angående PS3..

 

Om man har PS2, er det da verdt pengene å kjøpe en PS3?

 

Noen meninger om det?

8675527[/snapback]

 

 

Må spørre om dette igjen! :D

8675591[/snapback]

 

 

Jepp det er verdt det med tanke på at spill som kommer til den er verdt selve maskinen og mer.

Jeg selv byttet inn min ps2 da den aldri ble brukt til en dritt.

Ps2 får noen spill fremover, men ikke brae nok, for eks spiderman 3 ble jo mye dårligere til ps2 enn ps3.

Har du penger til ps3, kjøp ps3 og gled deg til "KILLER" titlene kommer

Lenke til kommentar
Over til noe litt annet angående PS3..

 

Om man har PS2, er det da verdt pengene å kjøpe en PS3?

 

Noen meninger om det?

8675527[/snapback]

 

 

Må spørre om dette igjen! :D

8675591[/snapback]

 

 

Jepp det er verdt det med tanke på at spill som kommer til den er verdt selve maskinen og mer.

Jeg selv byttet inn min ps2 da den aldri ble brukt til en dritt.

Ps2 får noen spill fremover, men ikke brae nok, for eks spiderman 3 ble jo mye dårligere til ps2 enn ps3.

Har du penger til ps3, kjøp ps3 og gled deg til "KILLER" titlene kommer

8675637[/snapback]

 

 

 

Får vel se om jeg orker... PS2'en min blir ikke no særlig brukt og er redd for at heller ikke PS3'en blir det... Bruker egentli mest PC men hadde vært litt morsomt med en omveksling! :hmm:

Lenke til kommentar
Må spørre om dette igjen!  :D

8675591[/snapback]

Det er mange pro og con her. Det kommer an på en del ting.

 

Hvis du har en HDTV så vil jeg si ja. For det første så kan du da mest sansynlig kjøre digitalt bilde med god kvalitet (HDMI eller DVI) istedefor Kompositt som de fleste kjører PS2 gjennom. Dette i seg selv vil gjøre at din samling PS2 spill vil se bedre ut på PS3. Men det er ikke stor forskjell viss du har gammel TV og kjører PS3 gjennom kompositt.

 

Ellers er det verdt å nevne at trådløse kontroller er utrolig digg. Men det alene er jo ikke verdt 6000,-

 

Spillmessig så kommer det noen NAMNAM titler til høsten som en bør få med seg viss man har PS3. Så det er da en god grunn. Viss det skulle komme et fremtidig PS2 spill du har lyst på så fynker bakoverkompatiliteten veldig bra nå. God of war 2 er awsome på PS3. Kontrollen er til og med tilpasset sixaxis med at man ikke lenger trenger å klemme R2 (som er trykksensetiv på PS3) men derimot "O" knappen.

 

Så viss du har penger og tanker om PS3 kjøp. Så er det ikke mye som burde stoppe deg. Du kan kjøpe den idag (eller når butikken er åpen) og spille med den i et halvt år. Kose deg med spill som Motorstorm, resistance fall of man, oblivion etc. Eller vente på at den går ned 500,- i pris, men du har da ikke en PS3 i 6måneder. Så viss man deler det opp så betaler du da ca 80kr måneden eventuelt for å spille nå istedefor senere. (scenarioet er litt tatt ut av luften, men det er et poeng der.)

 

Hvis du har HDTV så vil jeg si go for it. :thumbup:

 

Hvis ikke......vel da får du se det an selv. Det trenger ikke være HD for å se bra ut. TV ser da ganske realistisk ut med scart og vanlig oppløsning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...