fUsiOn Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 GF4Ti4200 eller MSI KT3 Ultra 2 raid AMD XP1700/1800 (thoroughbred) skal overklokke Twinmos PC3200 256MB (kjøpe mer sinere) Hvilken score får folk egentelig med en rba prosessor og GF2ULTRA? Hva vil være det beste? Se specs nedenfor. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 GF4Ti4200 eller MSI KT3 Ultra 2 raid AMD XP1700/1800 (thoroughbred) skal overklokke Twinmos PC3200 256MB (kjøpe mer sinere) Hvilken score får folk egentelig med en rba prosessor og GF2ULTRA? Hva vil være det beste? Se specs nedenfor. Jeg hadde spart litt lenger og kjøpt GF4Ti4200, MSI KT3 Ultra 2 raid, AMD XP1700/1800 og Twinmos PC3200 256MB score: bra prosessor og GF2ULTRA = ikke særlig høy score: dårlig prosessor og GF4Ti4200 = litt bedre, men ikke skyhøy akkurat Så mitt råd blir å spare litt mer Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Som sagt vil nytt skjermkort gi best score. Jeg personlig ville kjøpt ny CPP/MOBO/RAM, men det er nok fordi jeg spiller lite. Jeg har ikke så veldig god peiling på det hovedkortet, men så lenge det er veldig billig, og du vet at det støtter minst 166FSB, så er det kanskje et greit valg. Mitt råd til deg er å lete land og strand etter det billigste ti4200-kortet som også kan overklokkes mest mulig Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 1. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2003 Som sagt vil nytt skjermkort gi best score. Jeg personlig ville kjøpt ny CPP/MOBO/RAM, men det er nok fordi jeg spiller lite. Jeg har ikke så veldig god peiling på det hovedkortet, men så lenge det er veldig billig, og du vet at det støtter minst 166FSB, så er det kanskje et greit valg. Mitt råd til deg er å lete land og strand etter det billigste ti4200-kortet som også kan overklokkes mest mulig Jeg tror jeg kjøper CPU/HK/RAM først og kanskje vente til billig versjon av Geforce FX kommer eller noe? Det du nevnte Jørgen-aa, med å spare litt og så kjøpe begge deler? Det er ikke et valg. Creative GF4 Ti4600 til 1995,- på ELKJØP, liksom WOW! Elkjøp liksom.. Er vel fordi de tømmer lagerene for Ti4600 kort nå, gjør klar for FX serien. Får vel vente litt til.. Kanskje ram-prisene går bittelitt ned igjen snart. Er jo så pokkers dyrt. Kommer det ikke et jordskjelv eller noe sånnt nedi Taiwan igjen da? Men takk for svarene. Begynner å bli mer og mer sikker på hva jeg skal ha. Venter lit litt uti januar før jeg kjøper tenker jeg, mulig det blir et nForce2 kort istedet. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Score? Hvilken score? 3DMARK? Forbanna 3DMARK som er tåpelig nok blitt en ny rater at datamaskiner. 3DMARK betyr faen meg ikke dritten. Jeg blir hissig når det første folk spørr etter er 3DMARK score. Jeg fikk 3000 poeng på et system som kjørte alle spill glatt som fahn, og hva gjorde jeg? Brydde meg lite, fordi scoren har ingen ting å si, bare de programmene du bruker går bra. Jeg sier som signaturen til en her på forumet: "3DMARK er ikke alt her i livet". Det at det finnes drivere som er optimalisert for 3DMARK, er noe av det tristeste jeg har hørt. Kjøp Hovedkort + + + Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 1. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2003 Score? Hvilken score? 3DMARK? Forbanna 3DMARK som er tåpelig nok blitt en ny rater at datamaskiner. 3DMARK betyr skitt meg ikke dritten.Jeg blir hissig når det første folk spørr etter er 3DMARK score. Jeg fikk 3000 poeng på et system som kjørte alle spill glatt som fahn, og hva gjorde jeg? Brydde meg lite, fordi scoren har ingen ting å si, bare de programmene du bruker går bra. Jeg sier som signaturen til en her på forumet: "3DMARK er ikke alt her i livet". Det at det finnes drivere som er optimalisert for 3DMARK, er noe av det tristeste jeg har hørt. Kjøp Hovedkort + + + Jeg spurte forresten hvilken score andre har fått med GF2ULTRA mente ikke at de skulle bruke 3DMark score til å måle ytelsen til det nye jeg skal kjøpe. Skjønner godt at 3DMark ikke er alt. Jeg testet drivere til GF2Ultraen min her om dagen, jeg fikk best 3Dmark med Asus sine egne drivere, men de sugde i spill så jeg gikk tilbake til Detenator. HK/CPU/RAM vil nok være det beste hvis jeg skal holde en mer stabil fps i spill. Lenke til kommentar
Budashaka Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Får vel vente litt til.. Kanskje ram-prisene går bittelitt ned igjen snart. Er jo så pokkers dyrt. Kommer det ikke et jordskjelv eller noe sånnt nedi Taiwan igjen da? Forferdelig tanke å tenke, men det ville isåfall gjort minneprisene dyrere. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 1. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2003 Får vel vente litt til.. Kanskje ram-prisene går bittelitt ned igjen snart. Er jo så pokkers dyrt. Kommer det ikke et jordskjelv eller noe sånnt nedi Taiwan igjen da? Forferdelig tanke å tenke, men det ville isåfall gjort minneprisene dyrere. Var ikke stygt ment, men sist gang det skjedde sank ram prisene drastisk fordi de lagde masse ram etterpå og lagrene ble fulle så de måtte tømme de, og prsiene ble satt ned. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Score? Hvilken score? 3DMARK? Forbanna 3DMARK som er tåpelig nok blitt en ny rater at datamaskiner. 3DMARK betyr skitt meg ikke dritten.Jeg blir hissig når det første folk spørr etter er 3DMARK score. Jeg fikk 3000 poeng på et system som kjørte alle spill glatt som fahn, og hva gjorde jeg? Brydde meg lite, fordi scoren har ingen ting å si, bare de programmene du bruker går bra. Jeg sier som signaturen til en her på forumet: "3DMARK er ikke alt her i livet". Det at det finnes drivere som er optimalisert for 3DMARK, er noe av det tristeste jeg har hørt. Kjøp Hovedkort + + + Jeg spurte forresten hvilken score andre har fått med GF2ULTRA mente ikke at de skulle bruke 3DMark score til å måle ytelsen til det nye jeg skal kjøpe. Skjønner godt at 3DMark ikke er alt. Jeg testet drivere til GF2Ultraen min her om dagen, jeg fikk best 3Dmark med Asus sine egne drivere, men de sugde i spill så jeg gikk tilbake til Detenator. HK/CPU/RAM vil nok være det beste hvis jeg skal holde en mer stabil fps i spill. Det var ikke et personlig angrep, så ro deg ned. Det var til alle de som virkelig mener at 3DMARK er alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå