Cycl(o)ps Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Er noen her som sliter sikkelig med å feste denne viften..? Feste mekanismen på denne viften er jo helt satans vanskelig! Trudde jeg nesten skulle brekke hovedkortet før jeg klarte å få den festet på hovedkortet!! Er det noe gode tips om hvordan man fester en sånn vifte, så bare kom med det! Jeg har nemlig en data til som skal bruke denne viften! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Viften er det bare til å skru på ribba, eller tenker du på kjøleribbe? Isåfall hvilken? Jeg har Taisol CGK760092, og jeg sleit litt med den ja.... Men det du gjør er å finne fram et flattjern med smalt hode, lirker det inn mellom ribba og klipsen på den siden av ribba som har et innhugg. Så fester du ribba fast på andre siden først (der du ikke har flattjernet) og så er det bare til å gi jernet og presse festet fast på andre siden. _Ikke_ sett hk på plass før du har gjort dette! Ha hk på et fast, men gjerne litt dempende underlag. Lenke til kommentar
Cycl(o)ps Skrevet 27. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2001 ja jeg mente RIBBA!!! [ Denne Melding var redigert av: Cycl(o)ps på 2001-12-28 00:28 ] Lenke til kommentar
pettstra Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 Har nettopp montert en slik selv, for første gang. Det gikk uten problemer. Anbefaler deg å lese følgende monteringsanvisning fra AMD. Den tar også for seg problemet med ødelagt core... http://www.amd.com/us-en/assets/content_ty..._docs/23986.pdf Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 Quote: On 2001-12-27 18:50, Cycl(o)ps skrev:ja jeg mente RIBBA!!! Å så sint! Rolig, det var da bare et spørsmål... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå