kitty_kat Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Jeg kjøpte meg en samsung x830 i januar 07. Bare to mnd etter gikk den tom for strøm etter kun et døgn. Leverte den så inn der de skiftet batteri og sa alt skulle være ok. Fikk den tilbake, men allerede etter under 24 timer var tlf tom for strøm, igjen! Gikk inn i butikken igjen, de mente den måtte fikses, IGJEN... Fikk den så tilbake i butikken etter 3 uker til, men denne gangen mener de at det er simkortet mitt som er feilen, og jeg sitter da igjen med å måtte betale nesten 400kr for å få tlf tilbake... (dessuten sier de at de testet tlf i 8 dager uten å gå tom for batteri...) WHAT? Stemmer dette? Må jeg betale for å tlf tilbake? Endret 22. mai 2007 av kitty_kat Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 du må vel betale for frakta og de 8 dagene ligger telefonen helt rolig uten noe lys osv Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hvor gammelt var det sim-kortet da? For det kan faktisk godt hende at det var sim-kortet sin skyld. Og om du har brukt et for gammelt sim-kort, så var det jo faktisk ikke noe galt med telefonen, og feilsøkingen går dermed ikke på hverken garanti eller reklamasjon. Så da må du punge ut selv er jeg redd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå