Gå til innhold

Rimelig mus ønskes - helst uten en tråd...

Anbefalte innlegg

Jeg er ute etter en rimelig mus til min nye PC, trodde jeg hadde en, men ser den er over middagshøyden som det heter.

Hva anbefaler dere til en kar med litt store hender som skal spille litt og bruke maskina eller til webdesign og endeløs surfing på verdsveva? :cool:

Helst trådløs, helst under 500 kronestykker.

Endret av cybervision_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært men Elkjøp hadde ikke store utvalget, og de som var utstilt var 650+ og dritsvære. Expert hadde alle pakket inne i pappen sin...

EDIT: Men er det ok med tråd også egentlig? Sitter og bruker det på skolen her nå og det er jo ikke helt feil det...

Endret av cybervision_
Lenke til kommentar

Ta deg en tur på spaceworld, der har de et stor utvalg :)

Selv så har jeg tråd og syntes det funker bra, bare pass på at du har litt plass over musematten slik at ledning ikke henger seg fast i noe.

Endret av 2mmy91
Lenke til kommentar

Nahhh, jeg kan jo lyve å si nei ;)

Nå har det seg slik at jeg har vært å prøvd endel Logitech mus og ser at mange er omtrent kliss like min gamle trofaste Logitech Cordless Optical fra 20xx og den liker jeg egentlig veldig godt (Se vedlagt bilde), men de putene under som den skal gli på har falt av og blitt borte, tror dere det er mulig å få tak i nye slike billig eller er det bare tull?

post-25958-1179868726_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Logitech MX518

Logitech G5

8673849[/snapback]

jeg er enig med han her.. har prøvd begge to. Foretrekker mx518, pga ekstra sideknapp. Passe mus for ei stor hand :)

Har selv ganske store hender og da er Logitech et bedre valg for meg fremfor Razer sine. De er ganske små, og lite ergonomiske, men er ganske gode hvis du spiller med håndleddet planta fast på bordet og bruker fingrene til å bevege musa. Sideknappene kan kreve litt tilvenning på Razer sine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...