Perdition Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Som topic sier så funker ikke høyreknappen på Logitech mx510 musa mi. Jeg tror det er musa fysisk det er noe feil med for jeg må trykke veldig hardt ned for at den skal funke. Blir bare verre og verre. Skal jeg ta sjangsen på å opererere musa? Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 hehe bestill en ny så legger du den gamle under kniven etter du har fått den nye så sitter du der med 2x mx518 Lenke til kommentar
norbat Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Det kan være at det har kommet noe rusk under 'knappen'. En nøyere sjekk kan sikkert ikke skade (blir vel ikke værre en det er ) Lenke til kommentar
Geekish Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Ikke alltid like lett å få alt til å sitte som det skal etter en operasjon. Omtrent det samme skjedde med min gamle Mx510, høyreknappen funket ikke lenger, var ikke direkte fysisk feil da. Men åpne den forsiktig opp og ta en kikk du, den blir nok uansett ikke verre enn den var før med mindre du er usedvanlig dårlig til å skru da:P Endret 22. mai 2007 av Geekish Lenke til kommentar
tg90nor Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Når jeg åpnet min mx510, mistet jeg den delen som gir motstand til scrollehjulet, så vær forsiktig Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Personlig har jeg gått gjennom tre MX518 i løpet av et år nå - er en "kjent feil" på hele serien. Deilig mus, men har nå gitt opp, og gått over til et annet merke i ren forbannelse... Lenke til kommentar
Perdition Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Tenkte kanskje på å sprette opp høyre knappen men muligens dårlig ide. Finner dessuten fint få skruer å skru opp Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 hadde akkurat det samme problemet med en G5. Jeg mistet en del som var inne i knappen. Fikk ikke knappen til å virke igjen. kjøp ny mus er mitt råd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå