Mixy Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Hei Etter at disken min kræsjet denne uken, er jeg veldig klar for en ny en Valget heller veldig mot Nethop's Ukens tilbud, en 500GB WD Caviar med 16mb cache. Jeg har aldri være noen fan av frakt, og har lettere for å stikke innom lokalene deres i oslo, for å plukke opp en der. Det jeg lurer på, er om de har den inne der... Jeg snakker om Denne disken. Det står at det er 20+ på lager, og så står det at det er på fjernlager. Det jeg lurer mest på er vel egentlig om jeg kan få disken før helgen. Det går bra, hvis de sender pakken imorra/torsdag (går greit om jeg får den på lørdag og). Men skulle helst å fått plukket den opp. Derfor jeg lurer Takker for svar ^^ Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Det står jo 20+ på lager, så da burde du få en når du stikker innom Lenke til kommentar
Panter Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Det står jo 20+ på lager, så da burde du få en når du stikker innom 8674586[/snapback] Nei, varen er ikke på lager, men på fjernlageret. Er man usikker og synes lagerstatusen er litt uklar så kan man heller se på oversikten, f.eks http://netshoposlo.no/aspx/produkter.aspx?...g1=2&g2=10&g3=2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå