pellefant Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Jeg kan ikke finne noen gratis hosting med php noen som vet? :o Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Kjipt å lete etter hoster med grats ditt og datt når man trenger server side stuff. Det beste er nok å skaffe seg litt plass hos et ordentlig firma. Kan jeg foreslå WebDeal eller BKmedia?! Tror de er de billigste i Norge. Ok, så jeg svarte ikke på spm ditt, men uanz; my 2 cents! Lenke til kommentar
pellefant Skrevet 30. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2002 Kjipt å lete etter hoster med grats ditt og datt når man trenger server side stuff. Det beste er nok å skaffe seg litt plass hos et ordentlig firma. Kan jeg foreslå WebDeal eller BKmedia?! Tror de er de billigste i Norge. Ok, så jeg svarte ikke på spm ditt, men uanz; my 2 cents! ________________________________________________ Hei tusen takk er igrunn helt enig! perfekt Ha ett Godt Nytt År og tusen takk begge to! :oops: Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 www.start.no har støtte for PHP dersom du kobler opp via modem/isdn via deres tilkobling. www.polarhome.com har støtte. Din ISP har sikkert også. Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 ISP'er som telenor og bluecom har neppe server side scripting språk instalert. De tilbyr for det meste 10MB webhosting og ikke no mer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå