faithless Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 heihei jeg bare lurer på hvorfor jeg ikke får kjørt noe shutdown commands fra min til broren min sin maskin. asså jeg skal prøve å leke litt med bror men får ikke til. sitter på et vanlig hjemme nettverk, MSHOME med ruter som jeg tror ikke skal blokerer dette.. prøver å skru av maskinen hans ved å skrive inn fra min maskin kjør-> cmd shutdown -s -m IP men da jeg skriver dette får jeg beskjen INGEN TILGANG. å akkurat det samme da jeg prøver å kjøre EKSTERN SKRIVEBORD fra min PC til hans, er det noe som må aktiveres for at jeg får kjørt de commandsa osv ? ty Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Du må vel ha administratortilgang til pcen hans. Letteste er nok å lure seg inn på pcen hans (fysisk gå bort til den), lage en admin konto og starte telnet. Da kan du gjøre mye morsomt (hint: net send til localhost i loop er godt for noen minutters underholdning). Men, husk på å ikke gjøre noe du ikke vil at han skal gjøre mot deg :-) Lenke til kommentar
faithless Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 i see i see. får vel prøve det jeg da =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå