Gjest Slettet+19283741 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Grattis! Den var fin Den kombinasjonen der og tricolor er de absolutt peneste. Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Den var nice! Faktisk en av de fineste NSR'ene jeg har sett.. Jeg synes det ofte blir litt mye farger på de nye NSR'ene, så denne var helt nydelig i forhold Tør jeg spørre hvor mye du gav for den? Lenke til kommentar
stigrune92 Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) enig Endret 1. oktober 2007 av stigrune92 Lenke til kommentar
stigrune92 Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Den var nice! Faktisk en av de fineste NSR'ene jeg har sett.. Jeg synes det ofte blir litt mye farger på de nye NSR'ene, så denne var helt nydelig i forhold Tør jeg spørre hvor mye du gav for den? 9609238[/snapback] opps. betalte 27000,- Lenke til kommentar
jahnie Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hei, Jeg vurdere og kjøpe Aprilia RS! Hvilken mod. Anbefales?? Hvorfor skulle NSR være et alternativ? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Kanskje like greit å starte en ny tråd? Er jo nesten 1 år gammel denne da.. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hei, Jeg vurdere og kjøpe Aprilia RS! Hvilken mod. Anbefales?? Hvorfor skulle NSR være et alternativ? Alle modellene anbefales (kanskje særlig fra 1997). Bare pass på at de er tatt godt vare på. Den er ikke det. Ta forresten turen innom apriliaforum.no for ytterligere spørsmål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå