exbone Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Fin kveld på festningen i Trondheim. Siluettbilder er et nytt område for meg, tips? Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Synes disse var ganske morsomme. Jeg likte dem. Har ikke mye kritikk å komme med egentlig. Det siste minnet meg om "Top Gun" for en eller annen grunn.. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Elsket de to første bildene! Spesielt nr 2. Artig motiv, bra komponering med motivet i det gylne snitt osv.. Fint og varmt lys. Bilde nr 3 synes jeg mangler den "varmen" som er i de to første, synes ikke det var like bra. Lenke til kommentar
melwasul Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Det første bildet fikk meg til å tenke på Phoon. Altså en merkelig ståstilling som er populær på nettstedet. De var stilige bilder. Flink fyr som klarer å stå på linjen. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 God idè, men jeg syns ikke du har utført det så veldig bra. Solen er for nært motivet, og skaper for mye uro. Bildene er også ut av fokus, men ikke så ille på nr 3. Hadde du skiftet standpunkt på det siste og gitt faen i å ta med solen hadde dte vært mer vellykket, for meg. Lenke til kommentar
exbone Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Takk for tilbakemeldinger. Bare en liten ting, hele poenget med bilde nr. 3 var jo å få med solen akkurat der den var..Ellers hadde det jo bare blitt et bilde av to karer som står der og poserer. Er vel ikke helt enig i det med uro heller, synses jo bildene gjenspeiler ro som få. Menmen..Kanskje solen kunne vært lenger borte fra personen. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Takk for tilbakemeldinger. Bare en liten ting, hele poenget med bilde nr. 3 var jo å få med solen akkurat der den var..Ellers hadde det jo bare blitt et bilde av to karer som står der og poserer. Er vel ikke helt enig i det med uro heller, synses jo bildene gjenspeiler ro som få. Menmen..Kanskje solen kunne vært lenger borte fra personen. 8689982[/snapback] Enig, bilde nr. 4 ville ikke vert like bra uten sola... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå