jaok158 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 I KILL YOU Arne bor hjemme hos mora si, som i beste tro er sikker på at sønnen hennes er maler, og tjener pengene sine på å male hus. Det hun ikke kjenner til, er hans egentlige yrke. Nemlig en kaldblodig leiemorder. Sjanger: Svart komedie, splatter. Dette er da en SERIE, som legges ut på YOUTUBE, og forhåpentligvis på en server for nedlastning. Hovedrolleinnehaveren er Arne Undheim, vi stjeler musikk, og dette prosjektet er kun for å ha det gøy. Det er skutt på Panasonic DVX-100BE og redigert i Sony Vegas. Har også debutert med Glidecam 4000 pro i denne produksjonen. Det vil komme en en profil på Dahlskebank snart. I denne posten finner dere litt bilder fra innspillingen, screenshots og link til hvor du kan se filmen! Screengrabs (her:(http://bildr.no/view/65530) finner du en poster, den blir for stor for forumet) SE EPISODE #1 HER! Ta også en titt på NETTSIDEN Filmen inneholder vold, og rasistiske karakterer. Håper på litt tilbakemeldiger! mvh Ivar Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Haha, artig Tøffe blodeffekter. Lager dere blodet selv? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Burde kanskje hatt litt mer "flyt" i dialogene, men ellers OK. Lenke til kommentar
jaok158 Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Haha, artig Tøffe blodeffekter. Lager dere blodet selv? 8673270[/snapback] Nei, vi bruker GRIMAS filmblod. Mørk type Samt en sprøyte til å pumpe med. Burde kanskje hatt litt mer "flyt" i dialogene, men ellers OK. 8673320[/snapback] Ja, er fullt klar over det. Men det er som regel dialoger som er det vanskeligste når man opererer med "amatørskuespillere". Takk for tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hehe jeg gleder meg til episode 2 jeg da noen som støtter den eller hardeid Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Nettopp sett den nå. For det første syns jeg dere bør komponere deres egen musikk, eller få noen andre til å lage for dere. Likte ikke at dere brukte musikk fra Kill Bill. Dere kunne også ha arbeidet mer med dialog og handling. Blodet så veldig ekte ut. Filming og redigering var også veldig bra. Lenke til kommentar
jaok158 Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Nettopp sett den nå. For det første syns jeg dere bør komponere deres egen musikk, eller få noen andre til å lage for dere. Likte ikke at dere brukte musikk fra Kill Bill. Dere kunne også ha arbeidet mer med dialog og handling. Blodet så veldig ekte ut. Filming og redigering var også veldig bra. 8682235[/snapback] Dette er ikke et så ambisiøst prosjekt. Skaffer egen musikk når vi lager mer seriøse filmer. Handlingen er jeg enig i, den handler om fint lite Lenke til kommentar
Ivarpinhead Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Episode 3 ute nå. SE DEN Endret 3. september 2007 av Ivarpinhead Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Cruento var fet. Spesielt dolly-shotet 1 min uti filmen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå