Olavxxx Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hei, jeg hadde NGT med trådløs router.. Hadde samme problemet ditt, når jeg kjørte trådløs.. Kjørte da bare fra laptop og til routeren.. dvs. jeg mistet trådløs connection av og til, ufattelig irriterendes om du feks. er i SSH elns. og må da koble deg opp, deattatche screens, m.m. Lenke til kommentar
Ostekake Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Mener du med det at dette er et problem som kommer til å vare inntil jeg bytter fra NGT til en annen ISP? Nå som jeg har en 802n-router på vei i posten som ble sendt i dag. Hva mener folket at jeg bør gjøre med tanke på nettverkskort? Jeg sitter på en Macbook Core Duo. Jeg tror Airport-kortet maksimalt støtter 802g. Ikke det at det er noe stort problem da linjen min ikke er i samme gaten som routeren, men skal man først oppgradere så skal man oppgradere. Jeg har søkt meg grønn på diverse eksterne nettverkskort, men de støtter stort sett bare Windows i ulike versjoner, evt. Linux. Det er ikke PCMCIA-port i denne maskinen, kun USB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå