Fredrik- Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Jeg bruker nå Deathadder med en func 1030 musematte, men blir helt sliten i armen og har dårlig presisjon ved sakte bevegelse. Noen som kan annbefale en matte til deathadder som gir god presisjon ved lav bevegelse og som ikke har noen form for friksjon slik som jeg opplever med func'n? Endret 22. mai 2007 av Fredrik- Lenke til kommentar
rankine Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Har hørt at Steelpad 5L skal være en veldig god matte til Deathadder. Har selv bestilt det men har ennda ikke rukket å prøve det Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg lurer på om problemet mitt egentlig er at den er litt for buete under slik at den skubber så vidt nedi matta. Utrolig irriterende. Jeg tenker på å pusse den under med sandpapir, mulig det er bedre å kjøpe skates. Uansett, utrolig dårlig av Razer å overse en slik fatal feil som at musa skubber nedi på et slikt high-end produkt som ellers er perfekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå