anaconda Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Ble ikke helt bra. 10 min på crips programmet, og 30 sek på grill Kan noen fortelle hvorfor det er så mye is på pizzaen når jeg tar den ut av fryseren? Lenke til kommentar
ptta Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Jeg har doktorgrad i pizzasteking i mikrobølgeovn. Vi har en dyr flott Whirlpool-ting (jobber i elektrobutikk, vi bare kidnappet den dyreste utstillingsmodellen ) som man kan steke alt mulig i. Morsom maskin! 8815619[/snapback] Vi har også en sånn en(vet ikke om det er akkurat den samme, men noe dyre greier fra whirlpool er det). Etter vi fikk den har jeg aldri stekt pizza i stekeovn igjen. Endret 10. juni 2007 av ptta 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Grændis i mikro uten grillelement fungerer helt fint om du har dårlig tid og ikke er grændisgourmet Bare sleng den inn hel eller stykkevis og sett den på 600W (ca) i noen minutter så går det så fint, så fint Lenke til kommentar
eJoJ Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Varmer først crispplata i 2-3 minutter så kaster jeg på pizzaen og 10min inne med crisp på max effekt, funker fett, nå har jeg ikke testet annet enn big1 classic. Har også mekket pomfri i mikroen, heller ikke noe problem og ble faktsik bedre enn i ovnen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå