bigx Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Eg holder på å installerer Windows Vista.. så kommer den til "pakker ut filer" men så stopper den opp på 10-12% også får eg en feilmelding " Windows kan ikke installere nødvendige filer. Filen finnes ikke. Forsikre deg om at alle filer som er nødvendige for installasjonen, er tilgjengelige og start installasjonen på nytt. Feil kode: 0x80070093 noen som kan hjelpe meg her? Lenke til kommentar
bigx Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 feil på cd ? 8672944[/snapback] ja men brukte den fin for noen dager siden.. funker det vist eg brenner den ut på ny?? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Da jeg fikk tilsendt oppgradering til Vista til HP maskinen min ville den ikke lese den ene av original DVD'ene som fulgte med. Da lagde jeg en kopi på en annen PC, og den funket. Så det kan gå bra å lage en kopi av originalen på en annen maskin. Ellers kan du evt. klage der du kjøpte den og forlange ny DVD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå