Gå til innhold

S Video og video in

Anbefalte innlegg

hei, skal koble pc'n til tv'n for å se film. Den kontakten som går inn i pc'n er en S-video, mens den andre er en sånn blank fin ting som går i det gule hullet på tv'n. Altså vanlig video kabel. Hva må jeg gjøre for å få koblet de sammen?? Det funker ikke å bare koble sammen og trykke på "ekstern skjerm" knappen på pc'n. Can I get some assistance??

Mvh. Emil

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei, skal koble pc'n til tv'n for å se film. Den kontakten som går inn i pc'n er en S-video, mens den andre er en sånn blank fin ting som går i det gule hullet på tv'n. Altså vanlig video kabel. Hva må jeg gjøre for å få koblet de sammen?? Det funker ikke å bare koble sammen og trykke på "ekstern skjerm" knappen på pc'n. Can I get some assistance??

Mvh. Emil

8672886[/snapback]

Problem løst!;) Kjøpte S-video hann-hann, og det gav meg perfekt bilde med farge! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Kan jeg bruke denne tråden til og spørre følgende:

Funker TV bra som PC skjerm? Eller er det noe virkelig spesiellt som gjør at CRT og LCD skjermer er bedre?

Lurer på om jeg skal bruke en 30 " vanlig TV til PC skjerm nemlig.

8776330[/snapback]

Har TV'n bra oppløsning, er det nok ikke noe problem;)

Lenke til kommentar
Kan jeg bruke denne tråden til og spørre følgende:

Funker TV bra som PC skjerm? Eller er det noe virkelig spesiellt som gjør at CRT og LCD skjermer er bedre?

Lurer på om jeg skal bruke en 30 " vanlig TV til PC skjerm nemlig.

8776330[/snapback]

Har TV'n bra oppløsning, er det nok ikke noe problem;)

8798461[/snapback]

okay det er det eneste?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...