Nutjob Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Hei. Jeg skal ha ett oppsett nå fra komplett, men må ha ett kabinett og. Vil ha noe aluminium all the way, men Lian Li har de ikke på komplett Noen andre kabinett jeg burde se på som er laget i kun aluminium og ikke er så jævla dyre? Har sett på Thermaltake Aguila og Cooler Master Mystique 632. Liker best Cooler Masteren for den er renere i designet, men hva mener folket? Endret 22. mai 2007 av zaltmann Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg hadde vel villet gått for Mystique var jeg deg. Av akkuratt samme grunn som deg, nemlig designet. Har vurdert Mystique en gang. Men det er lite plass i det så jeg kommer nok til å gå for Lian Li PC-V2000B på min kommende PC. Mvh LockBreaker Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg hadde vel villet gått for Mystique var jeg deg. Av akkuratt samme grunn som deg, nemlig designet. Har vurdert Mystique en gang. Men det er lite plass i det så jeg kommer nok til å gå for Lian Li PC-V2000B på min kommende PC. Mvh LockBreaker 8675536[/snapback] ok, tror det blir det. Det er jo ett fint kabinett med rene linjer all the way og ikke minst aluminium all the way. Men det hadde helt klart vert å foretrekt Lian Li, men komplett selger desverre ikke det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå