John Keats Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Har akkurat kjøpt Dreamfall og installert, gleda meg til å spille Men får ikke kjørt det siden jeg må ha starforce til å fungere og Vista blokker Starforce automatisk.. Noen vei rundt dette? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Og hva lærte vi da? Copyright-protection er kun et problem for folk som faktisk betaler for spill Skulle nesten tro spillprodusenter osv VILLE at folk skulle laste ned ulovlig... Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Prøv det som står her. Første sida som kom fram med eit google søk. http://www.star-force.com/protection.phtml?c=83&id=957 Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Ja ser ut til at det fungerer Takk. Skjønner ikke helt vitsen med å ha den Starforce-møkka der men.. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 No problem Ja, er sært det der. MS kjem sikkert til å sleppe ein patch ilag med microsoft update ein gang i framtida. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Og hva lærte vi da? Copyright-protection er kun et problem for folk som faktisk betaler for spill Skulle nesten tro spillprodusenter osv VILLE at folk skulle laste ned ulovlig... 8672583[/snapback] ja er vel igrunn enig med deg. Tok meg lenger tid å få kjørt spillet normalt enn å lage et fungerende image (liker å ha alle spill jeg eier som image i tillegg) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå