The Trooper Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hei, trenger litt hjelp med hva esata og hot swap. Som er har forstått det så er stort sett alle Sata controllere Hot Swap, er dette korrekt? Sata diskene fungerer ikke som hot swap direkte på sata kabelen, men man må ha et disk kabinet som støtter Hot swap? er dette korrekt? Grunnen til at eg lurer er at vi har kjøpt noen eksterne diskkabinetter og koblet disse til esata, men diskene fungerer ikke som hotswap Lenke til kommentar
The Trooper Skrevet 4. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2007 Ingen som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Intel onboard controllere har ikke hotswap såvidt jeg kan se etter en kjapp google. Det er ikke alle ESATA controllere har hotswap heller, ref google. Hvilke kabinetter har du handla? De skal vel dukke opp i "safely remove hardware" ikonet nede i höyre hjörne hvor du kan koble ut/inn disker om kontrollern stötter hot-swap, omtrent som en USB disk. [redigerte bort ae eo tegn för noen kommer inn å klager :-)] Endret 6. juni 2007 av Flippo Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Jeg har express card esata kort på min laptop med et tilhørende kabinett med 5 harddisker. Silicon image chip Sil3132 kontroller på expresscard/pci-e støtter hotswap iallefall og funker glimrende Det er multiplier kort i kabinettet slik at en kan koble 5 sata disker til denne. Funker utmerket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå