Kennyak90 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg låner ett sound Blaster lydkort av en kompiss.. men jeg får kun til å bruke den utgangen som er grøn. resten funker ikke. jeg har prøvd å søkt på google men jeg finner ingen programvare som får resten til å funke. det er et 5.1 kort og jeg er ganske sikker på at jeg skal få til å bruke resten av utgangene til det jeg vil. værsåsnill å hjelp meg med dette:) Lenke til kommentar
Kennyak90 Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 det heter Sound Blaster Audigy 4 Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Har du prøvd på Creative sine sider? Der ligger det ihvertfall det du trenger av drivere og software.... Kjører du XP eller Vista? Pantera Lenke til kommentar
Kennyak90 Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Har du prøvd på Creative sine sider? Der ligger det ihvertfall det du trenger av drivere og software.... Kjører du XP eller Vista? Pantera 8673041[/snapback] kjøre xp Lenke til kommentar
noenmoen Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 nei du finner faktisk ikke nødvendigvis driveran på creative.com... men dem skal ligge på cd-plata som fulgte me... jeg her et Creative Fatal1ty pro som jeg ikke finner drivere på creative.com, må bruke plata og oppdaterings programmet som følle me... Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 nei du finner faktisk ikke nødvendigvis driveran på creative.com...men dem skal ligge på cd-plata som fulgte me... jeg her et Creative Fatal1ty pro som jeg ikke finner drivere på creative.com, må bruke plata og oppdaterings programmet som følle me... 8675400[/snapback] Har samme kortet selv og drivere + programvare finner jeg da her !? Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 nei du finner faktisk ikke nødvendigvis driveran på creative.com...men dem skal ligge på cd-plata som fulgte me... jeg her et Creative Fatal1ty pro som jeg ikke finner drivere på creative.com, må bruke plata og oppdaterings programmet som følle me... 8675400[/snapback] Nå skriver jo trådstarter at han har Audigy 4 da....og jeg linka rett til disse driverne. Men du finner drivere til Fatal1ty pro der også. Pantera Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) nei du finner faktisk ikke nødvendigvis driveran på creative.com...men dem skal ligge på cd-plata som fulgte me... jeg her et Creative Fatal1ty pro som jeg ikke finner drivere på creative.com, må bruke plata og oppdaterings programmet som følle me... 8675400[/snapback] Nå skriver jo trådstarter at han har Audigy 4 da....og jeg linka rett til disse driverne. Men du finner drivere til Fatal1ty pro der også. Pantera 8675837[/snapback] Jeg svarte egentlig Hellriser som ikke fant Fatality driverene da... Linken din var helt rett den i forhold til trådstarter Endret 22. mai 2007 av trn100 Lenke til kommentar
Kennyak90 Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 det står at jeg ikke har nåkk ting til å instalere.. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 creative er drit på drivere, har du ikke originalcden med driveren på kan du bare gi opp. anbefaler annen produsent av lydkort, fex hercules fortissimo, utmerket lydkort som var billig. creative= jallah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå