prebenl Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hei, jeg har planer om å skaffe meg en PS3 ganske snart, og lurte på hvordan tilbudet i Playsatation Store er. Er det for eksempel muligheter for å laste ned PSX-spill her i Europa? Går det lang til mellom PSN-spills lansering i USA og her? Og så mener jeg å ha lest at man kan komme seg inn på US Store fra Europa. Hvordan fungerer i såfall dette? Er det en lett sak å få til? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Utvalget nå er så som så. Det er ikke så vidt jeg vet om PSX spill i europa. Vil anta at de legger opp til det senere. Da de må ha andre versjoner av spillene for at de skal virke på PAL PS3. Ellers så er det lett å lage kontoer til andre land. Jeg har følgende 4 Europa USA Japan Hong Kong (ikke helt som japan, men på engelsk) Spillene pleier å komme ganske likt overalt. Men det er noen spill som tar litt lenger tid en andre før de kommer over sjøen. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Det er da noen demoer og slikt, som er kommet i statene, men ikke i Europa. Sjekk f.eks ut www.us.playstation.com/ps3. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Nei, det blir ikke lansert likt i Europa og USA. Vi fikk Super Rub-a-Dub ca. 1 måned før dem, de fikk Qbert ca. 1 måned før oss.. Rocky-bluray'en ble sikkert lansert for lenge siden i USA, mens den kom 18 mai i Norge, traileren på PSN kom ca en uke før Bluray'en kom ut i Norge. Ser lite poeng i at trailere skal komme ut i Norge ett halvt år før filmen. :-/ Det er enkelt å lage konto i USA, og laste ned gratis spill og demoer derifra, men det er derimot litt vanskligere å kjøpe ting fra den amerikanske PS-butikken, fordi at Visa er litt mere nøye på adressen enn Sony. :-/ Om du har ett amerikansk visa-kort derimot skal det være enkelt. Lenke til kommentar
nrøj Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 går greit m norsk visa bare lag en konto med en adresse i usa som du finner på yellowpages.com Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Man kan få lagt inn alternativ addresse på kredittkort. For å få alternativ adresse, kan man registrere seg på www.jetcarrier.no :-) Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Takker for gode svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå