Gå til innhold

Utvalg i PlayStation Store?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har planer om å skaffe meg en PS3 ganske snart, og lurte på hvordan tilbudet i Playsatation Store er.

Er det for eksempel muligheter for å laste ned PSX-spill her i Europa? Går det lang til mellom PSN-spills lansering i USA og her?

Og så mener jeg å ha lest at man kan komme seg inn på US Store fra Europa. Hvordan fungerer i såfall dette? Er det en lett sak å få til?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utvalget nå er så som så. Det er ikke så vidt jeg vet om PSX spill i europa. Vil anta at de legger opp til det senere. Da de må ha andre versjoner av spillene for at de skal virke på PAL PS3.

Ellers så er det lett å lage kontoer til andre land. Jeg har følgende 4

Europa

USA

Japan

Hong Kong (ikke helt som japan, men på engelsk)

Spillene pleier å komme ganske likt overalt. Men det er noen spill som tar litt lenger tid en andre før de kommer over sjøen.

Lenke til kommentar

Nei, det blir ikke lansert likt i Europa og USA.

Vi fikk Super Rub-a-Dub ca. 1 måned før dem, de fikk Qbert ca. 1 måned før oss..

Rocky-bluray'en ble sikkert lansert for lenge siden i USA, mens den kom 18 mai i Norge, traileren på PSN kom ca en uke før Bluray'en kom ut i Norge.

Ser lite poeng i at trailere skal komme ut i Norge ett halvt år før filmen. :-/

Det er enkelt å lage konto i USA, og laste ned gratis spill og demoer derifra, men det er derimot litt vanskligere å kjøpe ting fra den amerikanske PS-butikken, fordi at Visa er litt mere nøye på adressen enn Sony. :-/ Om du har ett amerikansk visa-kort derimot skal det være enkelt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...