Fisker Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Er det flere enn meg som har fulgt med på The Offical Lost Podcast? Cuse&Lindelof er hysterisk morsomme, og kommer gjerne med små spoilere en gang i blant. Selvironien og humoren blandet med nyttig informasjon er en herlig miks. I den nyeste podcasten (21. mai '07) imponerte de meg med å forklare hvordan de gjorde det da de møtte problemer angående ringen til Charlie. Lastes ned her eller via iTunes. NB: De følger ABCs sendeskjema. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Jeg pleier å høre på disse ja, de pleier å være veldig morsomme. Vet aldri hva de to der finner på å si, samtidig som de hele tiden passer seg for å røpe noe. Dessuten gir de også noen hint o.l. til ting og tang i serien. Ler også godt når de leser opp innsendte spørsmål fra seerne, da kommer det morsomme svar på løpende bånd. I tillegg er de flinke til å være med og diskutere teorier uten å røpe noe (de vet jo hva som skjer). For eksempel når de diskuterte om Locke er død eller ikke (spoiler for ikke-USA-seere) så vedda de om det, den ene av dem trodde han var det, og den andre ikke. Har ikke fått hørt på den nyeste podcasten enda, men skal få gjort det før neste episode. Kan jo være greit å diskutere de kommende podcastene her, nå er det snart slutt for denne sesongen da, men det kommer jo mer neste år. Endret 22. mai 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Den nyeste podcasten er fra andre august, og er fra panelet på Comic-con denne sommeren. Cuse og Lindelof er så rå. =D Avslutningen var også ganske enorm med -- En video fra Norvick, Norway (Narvik). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå