Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun er sur og lite snakkesalig

Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke helt hva du mener, men jeg har opplevd at jenter har eksplodert når jeg har spurt "Gretten i dag?".

8674362[/snapback]

Det var kun det med "knéet i ballene" jeg synes var litt drøy. Eksplodere gjør vi alle en gang iblant.

Endret av Databamse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke helt hva du mener, men jeg har opplevd at jenter har eksplodert når jeg har spurt "Gretten i dag?".

8674362[/snapback]

Å huff! Nei, nei, nei og atter nei!

Du kan jo ikke si sånt!

Det finnes ikke noe verre i hele verden enn å spørre om noe sånt.. :nei: Det er jo å be om bråk!

Lenke til kommentar

8674362[/snapback]

Du kan jo ikke si sånt!

Det finnes ikke noe verre i hele verden enn å spørre om noe sånt.. :nei: Det er jo å be om bråk!

8674387[/snapback]

Tenk at 3 ord kan firgjøre tusen stormer :(

Lenke til kommentar

Du kan jo ikke si sånt!

Det finnes ikke noe verre i hele verden enn å spørre om noe sånt..  :nei:  Det er jo å be om bråk!

8674387[/snapback]

Nå vet jeg ikke hvordan dere har det de dagene i måneden, men det faktum at dere synes det i visse tilfeller berettiger en avskyelig oppførsel i forhold til andre er skremmende i seg selv.

Sarkasme er en yacht.

Lenke til kommentar
Nå vet jeg ikke hvordan dere har det de dagene i måneden, men det faktum at dere synes det i visse tilfeller berettiger en avskyelig oppførsel i forhold til andre er skremmende i seg selv.

Sarkasme er en yacht.

8675020[/snapback]

Nei det er akkurat det du ikke vet.. Og med mindre du vet hvor vondt og fælt jenter kan ha det de dagene så kan du heller ikke si hvordan vi skal oppføre oss.

Jeg forsvarer ingen, og det er mange jenter som drar strikken alt for langt.

Men det finnes så mange gutter der ute som tydeligvis syns det er kjempe gøy å legge mer ved på bålet, at jeg syntes ikke det minste synd i de om de for et spark i balla av den grunn..

Lenke til kommentar
Nei det er akkurat det du ikke vet.. Og med mindre du vet hvor vondt og fælt jenter kan ha det de dagene så kan du heller ikke si hvordan vi skal oppføre oss.

Jeg forsvarer ingen, og det er mange jenter som drar strikken alt for langt.

Men det finnes så mange gutter der ute som tydeligvis syns det er kjempe gøy å legge mer ved på bålet, at jeg syntes ikke det minste synd i de om de for et spark i balla av den grunn..

8675685[/snapback]

Jeg liker absolutt ikke å provosere, særlig ikke i den perioden. Jeg finner ikke glede av sånt. Det som irriterer meg er de som bruker det som et påskudd for å være drittsekker av en annen verden.

Lenke til kommentar
Jeg liker absolutt ikke å provosere, særlig ikke i den perioden. Jeg finner ikke glede av sånt. Det som irriterer meg er de som bruker det som et påskudd for å være drittsekker av en annen verden.

8676231[/snapback]

Det er bra :)

Nei å bruker det som er påskudd for å være drittsekk er jo ikke bra.. Men tror ikke helt dere skjønner hvordan det er.. Så tror dere tror at vi gjør oss mye til.. Men dette er ikke alltid tilfelle..

Edit: leif

Endret av Iril
Lenke til kommentar
Det er bra :)

Nei å bruker det som er påskudd for å være drittsekk er jo ikke bra.. Men tror ikke helt dere skjønner hvordan det er.. Så tror dere tror at vi gjør oss mye til.. Men dette er ikke alltid tilfelle..

Edit: leif

8676309[/snapback]

Du har jo rett i det, vi kan jo aldri skjønne det eller oppleve det. Men vi menn vet jo hvordan dere har det og hvordan dere reagerer og sånt. Jeg har da trøsta ei som hadde det litt for mye vondt en gang, men hvor mye det hjalp er en helt annen sak.

Ang. provosering, jeg vet ærlig talt ikke ( :ermm: ) hvordan vi kom inn på den diskusjonen, ingen har interesse for å provosere noen som er i sin menstruelle periode, tvert imot prøver jeg å være enkel å omgås med hvis jeg oppdager det. ;)

Lenke til kommentar
Du har jo rett i det, vi kan jo aldri skjønne det eller oppleve det. Men vi menn vet jo hvordan dere har det og hvordan dere reagerer og sånt. Jeg har da trøsta ei som hadde det litt for mye vondt en gang, men hvor mye det hjalp er en helt annen sak.

Ang. provosering, jeg vet ærlig talt ikke ( :ermm: ) hvordan vi kom inn på den diskusjonen, ingen har interesse for å provosere noen som er i sin menstruelle periode, tvert imot prøver jeg å være enkel å omgås med hvis jeg oppdager det. ;)

8676521[/snapback]

Emm.. nei det vet dere vel ikke.. Ikke for å kverulere liksom.. men dere vet jo ikke det..

At dere ser hvordan vi har det er en annen ting..

Det er godt å høre at dere ikke er av del (umodne) delen gutter som syns det er gøy å provosere :)

Lenke til kommentar
Emm.. nei det vet dere vel ikke.. Ikke for å kverulere liksom.. men dere vet jo ikke det..

At dere ser hvordan vi har det er en annen ting..

Det er godt å høre at dere ikke er av del (umodne) delen gutter som syns det er gøy å provosere  :)

8676603[/snapback]

Det var det jeg mente, at vi er der tilstede ganske ofte, vi ser og lever oss inn i det for vi er jo dem som må ligge å høre på sytingen. Men som sagt, vi kan jo aldri oppleve det selv, og dermed aldri heller føle smertene og ubehaget direkte. Men, vi ser jo at dere har det vondt. :roll:

Ang. provosering: Det faller meg ikke engang inn å ville provosere en stakkars jente i sin periode. Det er vel heller motsatt, at jenta provoserer oss med sin utilregnelighet og endeløse negative energifelt med mystikk og ondskap. Hvis jeg provoserer noen, så provoserer jeg faren min.

Endret av Databamse
Lenke til kommentar

hehe, beste-venninda mi er ganske så gretten å problematisk i sin periode. jeg har klart å forholde meg sånn noelunde til henne i den perioden. med å ikke snakke så altfor mye med hun da og kanskje ikke prøve å være for morsom. kompissene mine derimot hvet ikke like godt hvordan di skal forholde seg til henne og blir passe pisst up når hun kommer med sine utrolig negative komentarer.

full krig i klassen da mens jeg sitter der som good guy :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...