Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun er sur og lite snakkesalig

Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Gjest Guest

Hei, jeg er fast medlem her, men jeg kan ikke skrive dette med mitt nick, siden venninen min av og til leser her inne.

Jeg har da en vennine som på slutten av måneden alltid er sur, trøtt, lite snakkesalig og lett irritabel, og jeg lurer på hva det kan gå av henne... Vi begynner alltid å krangle og det går ganske innpå meg. Jeg tror selv egentlig det kan være mensen, siden det er som oftest tre-fire dager i slutten av hver måned. Men jeg kan ikke så mye om slikt, så derfor spør jeg dere :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Anbefaler deg ikke å nevne det for henne. ;)

8672353[/snapback]

Jo gjør det!:D Dritgøy å se reaksjoner på slikt! Har en jente jeg kjenner som er et villt helvete når hun har go-tia si i måneden. Og jeg sitter bare å påpeker det på ALT hun sier.. hehe..

Pick-Up-artist

Lenke til kommentar

8672353[/snapback]

Jo gjør det!:D Dritgøy å se reaksjoner på slikt! Har en jente jeg kjenner som er et villt helvete når hun har go-tia si i måneden. Og jeg sitter bare å påpeker det på ALT hun sier.. hehe..

Pick-Up-artist

8672377[/snapback]

Høres forbaska skummelt ut.

Det beste er uten tvil å ligge lavt, som nevnt tidligere i tråden.

Noen blir helt gale, vettu :p

Lenke til kommentar

8672353[/snapback]

Pick-Up-artist

8672377[/snapback]

Høres forbaska skummelt ut.

Det beste er uten tvil å ligge lavt, som nevnt tidligere i tråden.

Noen blir helt gale, vettu :p

8672554[/snapback]

Seff er det skummelt! Men jeg syntes det er uhyre komisk i måten de skal gjøre ALT til et megaproblem.

Pick-Up-Artist

Lenke til kommentar
Aldri konfronter ei jente med menstruelle irritasjoner. Da får du mest sannsynlig et slag i ansiktet, om ikke et kne i dine private deler.

Det er noe man bare må leve med. Noen jenter blir gretne, andre blir ikke det.

8672580[/snapback]

Det hørtes nå litt vel voldelig ut. Jeg tror nok jentene tåler å bli konfrontert selv med "menstruelle irritasjoner", å gå så langt at dem fyrer knéet i ballene er vel litt i ytterkanten :!:

Lenke til kommentar
Det hørtes nå litt vel voldelig ut. Jeg tror nok jentene tåler å bli konfrontert selv med "menstruelle irritasjoner", å gå så langt at dem fyrer knéet i ballene er vel litt i ytterkanten  :!:

8674035[/snapback]

Det kommer vel litt ann på hvordan man konfronterer de :p

Det er ikke nødvendig å irritere bare på gøy i den perioden.. Det er bare teit..

Lenke til kommentar
Det hørtes nå litt vel voldelig ut. Jeg tror nok jentene tåler å bli konfrontert selv med "menstruelle irritasjoner", å gå så langt at dem fyrer knéet i ballene er vel litt i ytterkanten  :!:

8674035[/snapback]

Det kommer vel litt ann på hvordan man konfronterer de :p

Det er ikke nødvendig å irritere bare på gøy i den perioden.. Det er bare teit..

8674066[/snapback]

Jeg så for meg en diskusjon mellom dem.. Jeg vet ikke hva han jeg kvoterte tenkte på. :p

Lenke til kommentar

Hehe.. nei det er aldri godt å vite.. Men man merker jo fort hvordan humør jenta er i, og hvis hun er veldig irritabel så går det jo ann å tenke før man snakker. Men en diskusjon kunne gått bra det.. Kommer jo helt ann på hva som blir diskutert :p

Lenke til kommentar
Hehe.. nei det er aldri godt å vite.. Men man merker jo fort hvordan humør jenta er i, og hvis hun er veldig irritabel så går det jo ann å tenke før man snakker. Men en diskusjon kunne gått bra det.. Kommer jo helt ann på hva som blir diskutert :p

8674130[/snapback]

Ville du ha sparka meg i ballene hvis jeg gikk inn i en diskusjon med deg på en av dine verste dager? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Ville du ha sparka meg i ballene hvis jeg gikk inn i en diskusjon med deg på en av dine verste dager? :dontgetit:

8674172[/snapback]

Tviler sterkt på at jeg hadde sparket noen i ballene egentlig :p

Men hadde det vært en heftig diskusjon og jeg hadde blitt veldig sur så vet jeg ikke helt hva jeg hadde gjort. Men sur er jeg flink til å bli så :p Men tviler på at jeg hadde slått, men man kan jo slå uten hender og da ;) hehe..

Lenke til kommentar
Tviler sterkt på at jeg hadde sparket noen i ballene egentlig :p

Men hadde det vært en heftig diskusjon og jeg hadde blitt veldig sur så vet jeg ikke helt hva jeg hadde gjort. Men sur er jeg flink til å bli så :p Men tviler på at jeg hadde slått, men man kan jo slå uten hender og da ;) hehe..

8674196[/snapback]

He-He!! :w00t:

Jeg stoler på at du har kontroll, selv rundt stressende personligheter og at de aller fleste er fornuftig nok, det er jo seriøst brutalt å sparke noen i ballene. Det KAN være noen der ute som er gal nok, men jeg snakker om majoriteten av jenter/kvinner. :hmm:

Endret av Databamse
Lenke til kommentar

8674035[/snapback]

Skjønner ikke helt hva du mener, men jeg har opplevd at jenter har eksplodert når jeg har spurt "Gretten i dag?".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...