^fmj Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Har akkurat installert windows 98SE på en maskin og trodde jeg skulle komme meg på nett. Har en WLAN-USB-pen, som jeg har fått installert og som fungerer som den skal ifølge enhetsbehandlingen. Utility-programmet påstår at jeg har kontakt og er koblet til nettverket, men jeg kommer meg altså ikke på nett. Inne på TCP/IP for ser jeg at DNS er disabled, prøvde å enable, men fikk beskjed om at jeg måtte skrive inn "host". Ellers har jeg prøvd å legge til default "gateway". What to do? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Damn you, programmet som fulgte med usb-pennen påstår hardnakket at jeg er koblet opp på nettverket, har flott signal og det ser vitterlig ut som at jeg har fått ip. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hvis du får IP, kan det nok være winsockfila som er litt korrupt. Bruke en annen pc med tilgang til nett og hent WinSockfix. Kjør programmet på 98 pc'n. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Der kom jeg meg på gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå