Mr. Bridger Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Lurer på om jeg skal kjøpe meg Viva Pinata fra enten videogamesplus eller playasia siden prisen nå er nede i omtrent 40USD inkl frakt noe som er endel billigere enn her hjemme. Men jeg vil gjerne ha muligheten til å spille på norsk siden jeg har noen nevøer og nieser som ikke kan engelsk. Jeg vet at man i utgangspunktet at språket i spillet følger innstillingene på konsollen, men er det noen som vet om man kan få norske stemmer med en NTSC eller asiatisk utgave av spillet? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Nå har jeg ikke 360, men kjøper mange spill til ps2/ps3 i fra usa/canada og det er sjelden man får andre språk enn engelsk der. Unntaket er vel muligheten til å få fransk på spill fra canada. Vil tro det samme gjelder 360 spill Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 I utgangspunktet har ikke jeg heller noe tro på at f.eks en nordamerikansk utgave vil inneholde norsk språk. Men jeg håper jo på det da. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 er vel 99% sikker på den har norsk støtte ja Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Viva Pinata er norsk uansett hvor du måtte kjøpe det fra. Den sjekker konsollinnstillingene dine og setter automatisk til det språket du bruker. Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Det høres da veldig lovende ut. Mulig jeg må bruke litt handle litt nå. Endret 22. mai 2007 av Mr. Bridger Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Betalte 299,- for Viva Pinata på Siba (Tiller i Trondheim) i forrige uke. $40 er vel litt billigere, men ikke mye... Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Kjøpte det on release dagen fra Canada, var sjokkert da spillet startet opp på norsk:-) Med andre ord: ja, du kan spille det på norsk hvis konsollen din står på region "norway" dette ordner du i region-settings på din xbox 360. så jeg sier med 100% sikkerhet at det går an Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå