Gå til innhold

[XBOX360] Spille Geow - Online? Part II

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres bra ut Su :love: Tror spilletidspunktene mine kommer til å bli tidligere nå fremover, siden jeg slipper å dra på jobb klokka 15:00 og komme hjem klokka 24:00. Nå blir det spilling fra 20:00 til 24:00, noen dager, tror jeg.

Hvis noen er keen på å spille SP-delen litt, så er jeg med på det! Savner den litt, pluss at jeg vil ha Dom achievmenten :w00t:

Lenke til kommentar
Slowpoke  :!:

8777798[/snapback]

:cry: Har prioritert MP delen da vettu din *favoritt uttrykket mitt*!

@Su Kaolla: Blir du med på SP-delen, Co-op, Casual/Hardcore, fra og med Act 2 i kveld en gang?

Endret av anolop
Lenke til kommentar
I dag? Da kan det ikke bli så fryktelig seint, må uansett runde av rundt klokken 9..

Men i så fall så JA - hardcore. Kan hoste, jeg ;)

Kappløpet mellom COGs in da suv vs kryll kommer til å bli helt for jævelig.

8780396[/snapback]

Kappløp? Du bruker ikke seriøst å kjøre ifra de??

Skal prøve å komme på så tidlig som mulig. Kanskje klokka 19:00??

Lenke til kommentar
Act 2 til act.. ørten! Ikke værst anolop, vi var et godt team :thumbup:

Phun-phun :!:

8784326[/snapback]

løøøøøøv you :love:

Ja, det var skikkelig gøy i kveld! Hvor fett hadde det ikke vært hvis man kunne spilt 4 i co-op, med Cole og Baird også, og at vanskelighetsgraden da hadde vært 4 ganger så stor :dribble: Gleder meg allerede til i morra kveld, når vi skal ta RAAM :w00t:

Lenke til kommentar
Ser dere dette, moderatorer? DETTE skjer når ingen andre enn oss vet at tråden eksisterer. Ikke engang dere vet jo om denne, siden ingen poster har blitt sletta eller noen advarsler sent.

8786683[/snapback]

Der er jeg faktisk uenig i Compis :!:

Vi snakke ON-TOPIC, og hvis du ser igjennom de siste 5 sidene, ser du mange nye "fjes" som ikke hadde postet i den forrige tråden. Jeg har 3 av de på vennelista mi allerede :thumbup: Bare så synd at jeg ikke har fått spille med Tinmar92 :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...