( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Gleder meg til sommerferien, anolop, da kan jeg kanskje matche spilletidspunktene dine også på søndagene og i hverdagen.. Ellers så logget jeg akkurat ut og er klar for sengen Lenke til kommentar
anolop Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Høres bra ut Su Tror spilletidspunktene mine kommer til å bli tidligere nå fremover, siden jeg slipper å dra på jobb klokka 15:00 og komme hjem klokka 24:00. Nå blir det spilling fra 20:00 til 24:00, noen dager, tror jeg. Hvis noen er keen på å spille SP-delen litt, så er jeg med på det! Savner den litt, pluss at jeg vil ha Dom achievmenten Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Er med dønn på singel-player, kom selv aldri lengre til han kjekkasen Raam; etter det rev jeg meg aldri løs fra XBL. 20-24:00 blir perfekt til sommerferien (slipper jeg eksamen så starter den allerede 15. juni ). Lenke til kommentar
anolop Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Supert Har sikla lenge etter den acheivmenten Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hvis noen er keen på å spille SP-delen litt, så er jeg med på det! Savner den litt, pluss at jeg vil ha Dom achievmenten Slowpoke :!: Lenke til kommentar
anolop Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) Slowpoke :!: 8777798[/snapback] Har prioritert MP delen da vettu din *favoritt uttrykket mitt*! @Su Kaolla: Blir du med på SP-delen, Co-op, Casual/Hardcore, fra og med Act 2 i kveld en gang? Endret 4. juni 2007 av anolop Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 (endret) I dag? Da kan det ikke bli så fryktelig seint, må uansett runde av rundt klokken 9.. Men i så fall så JA - hardcore. Kan hoste, jeg Kappløpet mellom COGs in da suv vs kryll kommer til å bli helt for jævelig. Endret 4. juni 2007 av Motoko Lenke til kommentar
anolop Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 I dag? Da kan det ikke bli så fryktelig seint, må uansett runde av rundt klokken 9..Men i så fall så JA - hardcore. Kan hoste, jeg Kappløpet mellom COGs in da suv vs kryll kommer til å bli helt for jævelig. 8780396[/snapback] Kappløp? Du bruker ikke seriøst å kjøre ifra de?? Skal prøve å komme på så tidlig som mulig. Kanskje klokka 19:00?? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 kl.7 pm passer fint En må jo cruise fra kryllsa, det som er fett ..men en må kanskje fyre av et par treffsikre stråler når det samler seg ørten stykker bak en.. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 kl.7 pm passer fint Skal bytte klær og vaske meg litt, så vi sier 19:30 Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Act 2 til act.. ørten! Ikke værst anolop, vi var et godt team Phun-phun :!: Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Ikke si sånt, jeg savner gears... Lenke til kommentar
anolop Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Act 2 til act.. ørten! Ikke værst anolop, vi var et godt team Phun-phun :!: 8784326[/snapback] løøøøøøv you Ja, det var skikkelig gøy i kveld! Hvor fett hadde det ikke vært hvis man kunne spilt 4 i co-op, med Cole og Baird også, og at vanskelighetsgraden da hadde vært 4 ganger så stor Gleder meg allerede til i morra kveld, når vi skal ta RAAM Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hardcore Campaignere... Pøh, løper rundt og tror de er gode.. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Vet. Det er VI som er de beste vettu Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Ikke si sånt, jeg savner gears... 8784387[/snapback] Repeat: "Phun-phun :!: " "Phun-phun :!: " "Phun-phun :!: " etc. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Hardcore Campaignere... Pøh, løper rundt og tror de er gode.. 8784587[/snapback] Poenget var å pløye gjennom SP Campaign. Men jeg ser det nå at vi var for godt for Hardcore... Skal vi ta Insane også Su? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Ser dere dette, moderatorer? DETTE skjer når ingen andre enn oss vet at tråden eksisterer. Ikke engang dere vet jo om denne, siden ingen poster har blitt sletta eller noen advarsler sent. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Ser dere dette, moderatorer? DETTE skjer når ingen andre enn oss vet at tråden eksisterer. Ikke engang dere vet jo om denne, siden ingen poster har blitt sletta eller noen advarsler sent. 8786683[/snapback] Der er jeg faktisk uenig i Compis :!: Vi snakke ON-TOPIC, og hvis du ser igjennom de siste 5 sidene, ser du mange nye "fjes" som ikke hadde postet i den forrige tråden. Jeg har 3 av de på vennelista mi allerede Bare så synd at jeg ikke har fått spille med Tinmar92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå