Comprade Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Ser deg ikke jeg EDIT: haha, du kom på akkurat når jeg postet :!: Endret 2. juni 2007 av Comprade Lenke til kommentar
DalaiLaban Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Hva er Geow? (prøvde å søke på goole men fant ikke noe fornuftig) Lenke til kommentar
anolop Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Dette er Gears of War http://en.wikipedia.org/wiki/Gears_of_War Lenke til kommentar
DalaiLaban Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Ah, det ser dritsheriff ut! Hadde jeg bare hatt XboX360 så... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Dette er Gears of War Har vi ikke vært igjennom det før? *lete etter bildene jeg viste fram da* EDIT: For å enda lettere vise hva det er... Gametrailers Review Gametrailers HD Review (for de som vil ha HD kvalitet på videoen) NOTE: De sier Multiplayer delen er ensformig og lett og gå lei av.. vel, det er 99% feil. Kan forøvrig anbefale Gametrailers.com som ypperlig side for filmer av og om spill. Endret 2. juni 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Dette er Gears of War Kan forøvrig anbefale Gametrailers.com som ypperlig side for filmer av og om spill. 8768538[/snapback] Samme her. Digger top-10 listene dems Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Takk for kampene, anolop, Gastaa og Su Kaolla. Digg å sage deg, Anolop. (merk den forbudte store A-en ) Lenke til kommentar
anolop Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Synd vi ikke får banne på forumet her Da skulle du ha fått noen saftige gloser! Men du har vel hørt dem i kveld allerede Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Er lov å banne på forumet Men back On Topic Guys! Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 Takk for kampene, anolop, Gastaa og Su Kaolla. Digg å sage deg, Anolop. (merk den forbudte store A-en ) 8769246[/snapback] Takk for at ingen ville slippe meg inn i matchen Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Hæ? Skjønte ikke helt Chrissj: Står ikke oppført på medlemmer på sia vår, hvis jeg ikke blir unbanna fra forumet snart, og oppført på medlemms lista, så leaver jeg TC Endret 3. juni 2007 av SaintedThomas Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Har folk i Team Chrissj begynt å stenge ute andre i TC? Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Chrissj: Står ikke oppført på medlemmer på sia vår, hvis jeg ikke blir unbanna fra forumet snart, og oppført på medlemms lista, så leaver jeg TC 8772818[/snapback] Jeg har ikke oppført deg Sainted, fordi du ikke vil gi meg et bilde av deg selv... Endret 3. juni 2007 av Gastaa Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 3. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Har ikke et bilde av meg på datan, kan vi heller ikek sette opp en illustrasjon, er ikke så JÆVLIG viktig med bilde er det? Har faktisk en illustrajson her, kan vi bruke den? Endret 3. juni 2007 av SaintedThomas Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Det vil jo se litt rart ut, hvis en av oss står oppført uten noe bilde? Du klarer vel å ta et bilde? Er sikkert et kamera liggende du kan bruke Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 No bilde, no "medlemslisteplass" Du er også bannet i 30 dager sier Chrissj Bare ikke kødd fullt så mye som du gjør nå og du er safe Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Skal vedde på at ansiktsutrykket i avataren hans matcher ansiktsutrykket han har nå... :!: Lenke til kommentar
anolop Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Takk for at ingen ville slippe meg inn i matchen 8772364[/snapback] 1. Su Kaolla hosta 2. Ingen snakket om deg 3. Ingen av oss visste at du ville spille med oss 4. Flere av oss stenger deg ute en viss periode slik at du lærer å roe deg ned! Hvis du klarer å oppføre deg, er du en av de beste spillerne jeg har spilt mot Noen som kommer på i kveld? Jeg tror jeg kommer på nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå