Gå til innhold

[XBOX360] Spille Geow - Online? Part II

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Legger deg til nå, og sender invite når du kommer på :thumbup:

EDIT: Vil sende en appell til alle mods: Åpne den gamle tråden, og overfør alle innleggene i denne tråden til den. Her ser dere at vi kan får det til å funke :thumbup: Dere sa dere skulle diskutere saken internt, men har aldri hørt noe mer fra dere...

EDIT2: Tinmar92 er trønder :w00t:

Endret av anolop
Lenke til kommentar

Kan sikkert være med å spille jeg, hvis jeg får koblet til. Slet med det i går. Fikk ikke til å spille med Anolop. Kan det ha noe med forwarding av porter å gjøre?

EDIT: Har forwardet porter nå så kan gjerne være med å spille med noen for å få testet ;)

Endret av Tinmar
Lenke til kommentar
Takk for spillinga i kveld Su! Dette har vært den beste med deg :love:

Ja virkelig, phun!

*Humre* Mot slutten:

"Jeg har dårlige nyheter folkens.."

"Faen ta deg Su, faen i helvette om du stikker!"

:!:

Jeg logger på nå, håper jeg finner noen andre barter live.

Btw, etter mye oppfordring har jeg nå registrert meg på team Chrissj, men tviler på at jeg kommer til å være noe særlig aktiv der.. Og denne siden har gått meg noe hus forbi; men det er bra at Lakus har tatt intiativet til å sette den opp :wee:

Endret av Motoko
Lenke til kommentar

Nei, jeg tåler ikke glitching, team-killing, håning, febrilsk latter, hes stemme, pipestemme. snylting, juksing, folk som sier anAlop, folk som later som om de er smartere enn det de egentlig er, mais, grønnsaker, WoW, CS, Nordic Mafia, hentai, steriotype drittsekker, matte, fransk.. + +

Og jeg tar alt meeget alvorlig.

Den virkelige morroa startet litt senere..

Endret av Motoko
Lenke til kommentar
Jeg blir med i kveld. JEg burde komme meg på rundt 8 tiden

8722316[/snapback]

Enda en ny person :w00t:

Jeg kommer ikke på før klokka 24:00 :blush: Men jeg håper både Tinmar og AlbariaAnders er på da, og får til å joine... Om dere er n00bs eller europa-mestre i Gears, er dere alltid velkommen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...