Cortinarius rubellus Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Svarte. jeg må få sendt inn 360en nå...savner hsène til Lakus og GOW2 komemr jo. DEN MÅ INN.......jeg ringte for 3 måneder siden og da skulle det ta maks 2 uker før de kom på døra...sure:S Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) savner hsène til Lakus Headshots? What Headshots? Haven't seen them Endret 2. oktober 2008 av Motoko Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 I havent seen them in awhile myself. Men de begynner å komme tilbake nå, en etter en. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 You are like Sylar in Heroes :O Merker det selv, headshotsene kommer snikende på her og Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Er lenge siden Lakus har fått plantet en kule i kålen min, spilte med han da det var masse folk overalt=) Men de satt før, det skal jeg love deg:D Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg var så crazy at jeg satt GeoW dvd'en i boksen i går! Måtte ta ett høffelig gjennsyn med gutta. Til min store forundring går det latterlig treigt i forhold til hva jeg er blitt vant til med CoD4. Lavt tempo og latterlig lav sensetivity hehe. Skal bli meg ett kjeppa kjør å få inn igjen HS og hagle aimen til GeoW2 kommer. Sukk... Savner tidene vi Team Pinata hadde mot TC!! Håper vi sees på slagmarken nok en gang! Mvh Thomas/Lord Shaft Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Ja, det er stor forskjell på GeoW og ikke-GeoW. Skru opp sensen og løp rett inn Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Vi skal ta opp kampen med TP igjen ja Bare vent, bare vent.. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg satt sensen på det høyeste, men dette var fortsatt for tregt, men det blir vel bare noen dager så er det en vane igjen. Jeg er nok desverre redd for å meddele at jeg er den eneste igjen av TP som er gjennlevende på live. Kaiuss, OurKid X, LordFighter osv, har jeg ikke sett snurten av på siden halo 3 kom ut. Så jeg frykter at jeg må rekrutere nye soldater ;-) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 We have the upper hand at last! Come my mateys! Lets feast! Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Connection, connection. Om ikke det er saken - skills. Jeg satser på at sistnevnte var problemet Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Så du hadde invitert meg til å spille i dag, Lakus. Beklager at jeg ikke har vært så aktiv, eller tatt initiativ til å spille, men som ny X360 eier, har jeg endel spill jeg vil teste og spille gjennom. Men tipper jeg kommer til å spille mer og mer på live etter som jeg går lei av offline. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 There is always another time Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg satt sensen på det høyeste, men dette var fortsatt for tregt, men det blir vel bare noen dager så er det en vane igjen. Jeg er nok desverre redd for å meddele at jeg er den eneste igjen av TP som er gjennlevende på live. Kaiuss, OurKid X, LordFighter osv, har jeg ikke sett snurten av på siden halo 3 kom ut. Så jeg frykter at jeg må rekrutere nye soldater ;-) Når du kommer tilbake igjen igjen i dine gamle gears sko tror jeg vi alle har et problem Når vi spilte i den tiden der knuste du meg totalt. I vær eneste runde. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Istedenfor å satse på at folk vil rushe til for å adde enhver nykommer så kan det kanskje være en ide å adde noen i tråden som virker grei/easy (altså noen andre enn meg), Lakus f.eks. er ganske lau-... hyggelig. Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Veldig dårlig med gode games for tiden,, kan vi ikke få litt liv i tråden igjen? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Oh yheah, ser for meg noe action nå til helga! Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Spiller med motoko nå, men tror ikke han hørte meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå