Gå til innhold

[XBOX360] Spille Geow - Online? Part II

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var så crazy at jeg satt GeoW dvd'en i boksen i går!

Måtte ta ett høffelig gjennsyn med gutta. Til min store forundring går det latterlig treigt i forhold til hva jeg er blitt vant til med CoD4. Lavt tempo og latterlig lav sensetivity hehe.

Skal bli meg ett kjeppa kjør å få inn igjen HS og hagle aimen til GeoW2 kommer. Sukk...

Savner tidene vi Team Pinata hadde mot TC!! Håper vi sees på slagmarken nok en gang!

Mvh

Thomas/Lord Shaft

Lenke til kommentar

Jeg satt sensen på det høyeste, men dette var fortsatt for tregt, men det blir vel bare noen dager så er det en vane igjen.

Jeg er nok desverre redd for å meddele at jeg er den eneste igjen av TP som er gjennlevende på live. Kaiuss, OurKid X, LordFighter osv, har jeg ikke sett snurten av på siden halo 3 kom ut. Så jeg frykter at jeg må rekrutere nye soldater ;-)

Lenke til kommentar

Så du hadde invitert meg til å spille i dag, Lakus. Beklager at jeg ikke har vært så aktiv, eller tatt initiativ til å spille, men som ny X360 eier, har jeg endel spill jeg vil teste og spille gjennom. Men tipper jeg kommer til å spille mer og mer på live etter som jeg går lei av offline.

Lenke til kommentar
Jeg satt sensen på det høyeste, men dette var fortsatt for tregt, men det blir vel bare noen dager så er det en vane igjen.

Jeg er nok desverre redd for å meddele at jeg er den eneste igjen av TP som er gjennlevende på live. Kaiuss, OurKid X, LordFighter osv, har jeg ikke sett snurten av på siden halo 3 kom ut. Så jeg frykter at jeg må rekrutere nye soldater ;-)

Når du kommer tilbake igjen igjen i dine gamle gears sko tror jeg vi alle har et problem ;) Når vi spilte i den tiden der knuste du meg totalt. I vær eneste runde. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...