Essem Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Mjaaa... Jeg spiller hele tiden. Suger for det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Mjaaa. jeg spiller av og til og rocker! (not) ØRN ØRN ØØØØØØØØRN! Endret 21. september 2008 av Lakus Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 "Skorge"? Skorge what?! Du editet det bort... Why? Anyhu; Gears er et spill en detter ut av bare en tar borti en annen kontroll enn 360 sin.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) "Skorge, a Predator-like Locust with a giant double-chainsawed bo-staff" Assumed to be one of the new boss fights in Gears of War 2. He might even be your new 'adversary' like in Gears of War 1, it was General RAAM. Rumored to be a playable character. Endret 21. september 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 "Skorge"? Skorge what?!Du editet det bort... Why? Anyhu; Gears er et spill en detter ut av bare en tar borti en annen kontroll enn 360 sin.. Fordi det i utganspunktet var postet i feil tråd Og det Drugis linket til var det samme som var liket til i kafeen. Men har merket det du sier med kontrollene altfor ofte selv. Borte en par uker, og alle kjører over deg. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Og der har du grunnen til at jeg MÅ SPILLE 24/7!! Help me~ D: Lenke til kommentar
mtnine FURY Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hei fikk min xbox 360 her om dagen. Ganske gira. Gamertag er henrikyo. Bare å legge til hvis dere vil. Kommer også til å legge til noen i lista her, så det er bare godta hvis dere vil, eller har plass smile.gif Er forresten 21 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Tenkte meg faktisk å spille Gissj i kveld, så kan ta å legge deg til. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg skal også spille i kveld... Nærmere bestemt nå. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Skal se hva jeg får tid til. Edit: Meh, det får bli i morgen. Endret 25. september 2008 av Motoko Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg har lyst å spille! Er nybegynner i ordets rette forstand! (og 21 år, om det har noe og si). Har ikke headset, though... GT: veggizah Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 No mic, no dick Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 No mic, no E-penis. Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Er det vanlig å ikke finne en eneste match på ranked eller den andre? Skravlete briter Endret 2. oktober 2008 av DragonsHeaven Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Spørs hva slags filter du bruker når du skal søke etter en match. Hvis du ikke bruker filter så er det uvanlig å ikke finne matcher. Det finnes nok av skravlete nordmenn også, bare så det er sagt. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det er sant. Satt en kveld og tenkte jeg ville spille gears, satte det på og logget meg på Live. Kom inn i en kamp, der jeg forventet skrike unger og morsomme USA`s. MEN jeg møtte nesten bare normenn den kvelden. Ofte de samme og. Var litt gøy. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Husker du navnene på noen av dem? Folk må huske på mute-funksjonen. Mute'n er der for at vi skal slippe å klage på at amerikanere o.l. bråker som faen. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Jeg og en kompis har tenkt å spille litt med hverandre nå (heng dere på, de som vil). Men begge er nybegynnere, og vi sliter med å finne gamet den andre hoster.. Hvordan gjør dere? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 En hoster, eller joiner en annen sitt game, og sender en invite; altså, finner fram vedkommende på vennelisten sin og trykker "Send invite". Derimot om det er snakk om ranked match må vedkommende som skal finne hostens match filtrere søket etter de spesifikasjonene hosten har gitt, og se etter map og tid per runde for å finne den korrekte matchen. Det hender dog i noen tilfeller at noen ikke kan joine visse hoster. Da har man et problem. Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Mr. ve jeg henger meg gjerne på hvis det er greit ! Er nybegynner selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå