Gå til innhold

[XBOX360] Spille Geow - Online? Part II

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal spise så kommer ikke før halv 8-8ca, men hvis ingen har hosta da kan jeg hoste en... blir vel 6 norske da og 2 amerikanere?

For linja mi liker seg best hvis det er 6 spillere, men da fyller vi opp resten med folk det ikke gjør så mye og har lagg ;)

Lenke til kommentar

Då er det vel på sin plass med ein advarsel i denne tråden. Som dykk såg vart den forrige stengt, eg var sjølv inn og sletta 65 innlegg av dei 70 siste, alt var spam/off-topic.

Skjer det samme med denne tråden så vil den og bli stengt, med fare for at liknande trådar ikkje vil bli akseptert. Dette er heilt opp til dykk sjølve, bruk fornuft så får tråden leve, spam den ned med off-topic så er det slutt. :)

Lenke til kommentar
Då er det vel på sin plass med ein advarsel i denne tråden. Som dykk såg vart den forrige stengt, eg var sjølv inn og sletta 65 innlegg av dei 70 siste, alt var spam/off-topic.

Skjer det samme med denne tråden så vil den og bli stengt, med fare for at liknande trådar ikkje vil bli akseptert. Dette er heilt opp til dykk sjølve, bruk fornuft så får tråden leve, spam den ned med off-topic så er det slutt. :)

8675237[/snapback]

Det dere kaller offtopic, kaller lakus/vi klandiskusjon!

SJAKK MATT MOD! SJAKK MATT!

Lenke til kommentar

Enig med Thomas, utrolig nok.

Greit nok, en god del av det vi snakket om var rent Off Topic, men siden dette ligger i

"Guild/klandiskusjon og rekruttering" synes jeg det får være lov med litt snakk før og etter kamper.

Det får da være noen grenser for hvor "trangsynte" posterne her må være...

Er ikke mye bruk for en Klandiskusjon og rekrutteringstråd hvis alle innleggene skal være:

GT: Lakuspakus

Spiller: 18:00

Glithcer: Nja, jo, kanskje....

Greit med litt restriktsjoner på hvor mye O.T det skal være, men snakk om kampene synes jeg/vi det skal være lov til.

Dessuten plager vi da absolutt ingen andre enn oss selv med dette? Og nye spillere blir jo godtatt rett som det er hele tiden.

I de siste dagene har jeg møtt en del nye fjes jeg har begynt og spille med ofte i denne tråde.

Lenke til kommentar

La de holde på som de vil... Blir nok mange brukere etterhvert av det.. Selv har jeg nærmest sluttet å bruke dette forumet. Får diskutert det jeg vil i andre fora.

EDIT: Med "de" mener jeg moderatorene. Har på en måte "gitt opp" :p

Endret av Chrissj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...