( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Uenig. Men det var kanskje like greit at du og Chrissj forble på samme lag.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Det var nok greit ja Det var nå noen som hoppa litt fram og tilbake da, men det var ikke store forandringene. Noen som er DOWNEA i kveld da? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Haha, selv Norges beste Gears-spiller kunne ikke hjelpe dere der Jeg kan nok ikke i kveld. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Nop. Håpet er nok ute for oss *går å drukner meg selv* Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Virker som Comprade og Anus har DOWNEA for litt i kveld? Fler? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Ved ettertanke så kan det hende jeg lurer meg inn. Nøyaktig tidspunkt? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Nå hadde vært perfekt, da vi (BanAnnus, Comprade og Meg) mangler host. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Det ordnet seg og ble til en fin og fornøyelig aften. Som vanlig ble vi knust den perioden Su Kaolla var innom Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hehe, oh you. Beklager at jeg stakk, men Principe og en venn lokket med ranked i kveld også Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Går greit det, det var ikke vår serven egnag. Siden vi alle hadde problemer med å joine hverandre hoppet jeg inn i et engelsk spilll og inviterte de andre derifra. Hijack deluxe Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Invation FTW, no? Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Jeg kan hoste 20mb linje, har åpnet portene og alt =| (hadde problemer med å invite venner fra norge der jeg bor en stund, åpnet portene og nå kan alle joine) Endret 8. september 2008 av TronDoZY Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Høres bra ut, legger deg til nuh. Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Bare si ifra når jeg skal hoste =) Ok, jeg og en kompis begynner å spille nå. Bare hopp inn når dere vil CitizenErasedZ er gamertaggen Endret 8. september 2008 av TronDoZY Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Er det noen som er med på ranked matches fremover? Har litt lyst til å få så mange Achievements som mulig før Gears kommer ut. Mangler bare noen Torque Bow kills og en del Doris kills (Hammer of Dawn). Ellers er det Annex kamper osv, men de driter jeg i. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Kanskje det... Jeg på min side driter i achievsene, men det er bare en sånn sjarm over ranked Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Dette er en nasjonal advarsel for hele Norges spillbefolkning: Hold avstand fra det svært miljøfarlige individet CitizenErasedZ og & på XBL. Avoid, mute, whatever. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Vi trodde vi var trygge... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Then came Emergence Day! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå