Lakus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 I KVELD KLOKKEN HALV SJU VET IKKE JEG, BARE LAKUS, OM JEG KAN. MEN JEG SKAL PRØVE. Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Lakus. Alle dere andre. I kveld halv sju spiller vi. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Yeeeeeeeeeeeeey. I går kveld, i dag kveld... Hvilken kveld? Jeg spiller nå hver kveld. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg vil foretrekke at noen mer egnet hoster hvis folk skal treffes. En som kicker folk båre fordi de gruseier laget er ikke egnet til å hoste. Ikke forvent at jeg gidder å joine deg noe mer om du ikke skjerper deg, Bamsemumsen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Tror han kicket feil person, thats all. Ble litt sjokkert jeg og, og vurderte å hoppe over til deres game. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Nei, det er jeg hundre prosent sikker på at han ikke gjorde. De elendige lagkameratene hannes whinet og anklaget Principe for så mangt forskjellig og bad hosten så om å kicke han. Bamsemumsen sa "OK, da kicker vi han", og så forsvant Principe. There's no denying it. Hvis det var et uhell skulle han uansett ha sagt ifra. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Jaja, men da kan du iallefall ikke klage på han. Hvhis hele hans lag klagde så er det ikke mye man kan si før alle de hadde stukket. Men er nuh helt enig med deg. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Spiller dere bare player matcher, eller ranked også? er med på ranked, player er meh.. Lenke til kommentar
Gusarov Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Er med på litt Gears jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 legg meg til så spiller vi når jeg er på GT | | der nede. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Flere må bli med å spille! Oppvarming til Gears 2! Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Du kunne jo ha valgt et bedre tidspunkt enn dagen før skolestart Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Da er noen av oss igang! Send en melding til oss på Xbox Live eller legg oss til på vennelista om du ikke har noen av oss. - Bare Lakus - Bare Chrissj - Bare Comprade Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Sjekker innom. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 We can dance if we want to We can leave your friends behind 'Cause your friends don't dance and if they don't dance Well they're no friends of mine Guud times tuday. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Guud song. Bra det ikke handlet om å vinne for dere. Gjorde for så vidt ikke det for oss heller, det bare falt oss inn naturlig Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Vi har gitt for det meste gitt opp å vinne mot dere Vi gjør så godt vi kan, men når det ikke går så får vi bare ta det med godt humør. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Eventuelt lagskifte, men det var nekt Endret 7. september 2008 av Motoko Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Prøvde å foreslå alle til midten, men det var ikke alle som var interessert. Det var uansett moro, blir med neste gang også hvis det passer seg slik Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Lagskifte er for pingler og undertøysfantaster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå