Bare Chrissj Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Har desverre ikke mulighet i kveld gutta. Og jeg synes fortsatt annex er morsomt. Det KAN ha noe med at jeg ikke har spilt annex i det hele tatt før, og jeg synes rett og slett det blir mer action. Mer enn i både execution og warzone sammenlagt. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 er med og spille i kveld, men en ting jeg lurte på om jeg skulle ta den achievmenten med og gå igjennom hele spillet på coop og "være han andre" altså at en annen hoster, men går det på letteste vanskelighets grad? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Det går fint det. Ikke forvent noe særlig TC på Gears, denne spillkvelden gikk rett i dass. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jepp, desverre :/ Lenke til kommentar
anolop Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 HVA?? Jeg trodde dere skulle spille hele kvelden i går jeg?? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Joda, men det var en mislykket satsing det Kommer på for å sjekke tempen på Gears i kveld, and it better be higher! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Noen som kan tenke seg og ta noen runder på Rank? For og få tak i achievments? prøver så godt jeg kan på Pistol kills men får det søren meg aldri til.. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Jeg sikler litt etter hammeren... Lenke til kommentar
3000 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 fikk pistols kill achievmenten får noen dager siden.. kun geow online fram til halo 3. vil gjerne game med norske, hygglige mennesker legg meg gjerne til Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 prøver så godt jeg kan på Pistol kills men får det søren meg aldri til.. 9481712[/snapback] Er bare å downe dem med lanceren eller egentlig hvilken som helst våpen, så går du 5-10 gears-meter unna å skyter dem.. Skyter du for nærme blir det nemlig execution-kill, er sikkert det du har gjort, Anus.. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Nei nå var du jammen morsom.. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg hoster ranked match nå!! Execution CLOCKTOWER First to 3 rounds Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Fra og med i dag er LordEddi tilbake på Live! Hvor er mine trofaste kompanjonger? Supremetoast, LordFighter, Kaiuss, LordShaft osv osv osv? Vi har GoW, vi har Halo 3...vi må komme igang igjen! Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Joiner halo 3 anytime Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Bare send invite og jeg er der! Lenke til kommentar
anolop Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Jøss, noen som faktisk bruker vettet og spiller GeoW ennå gitt Hvis du vil spille spille Gears med noen som velger det foran Halo 3, kan jeg nevne Su Kaolla, anolop og Efteland som mulige kandidater... dessverre er jeg litt opptatt med eksamenslesing, fotball og annen ballspill (...) for tiden, men kommer gjerne innpå en gang i blandt Endret 5. november 2007 av anolop Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jøss, noen som faktisk bruker vettet og spiller GeoW ennå gitt Hvis du vil spille spille Gears med noen som velger det foran Halo 3, kan jeg nevne Su Kaolla, anolop og Efteland som mulige kandidater... dessverre er jeg litt opptatt med eksamenslesing, fotball og annen ballspill (...) for tiden, men kommer gjerne innpå en gang i blandt Jupp, noen har skjønt att Halo3 faktisk ikke er noe bra likvel når hypen har dødd litt. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Nei nei nei! Jeg sier ikke at Halo 3 er dårlig, jeg sier bare at multiplayer Gears holder seg lengre... Jeg likte ikke MP på Halo 2 og 3... Og jeg har runna SP i Halo 3 flere ganger, så nå vil jeg fortsette å spille Gears MP som er det beste spillet noensinne! Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jo, jo, jo! Gears er Halo 3 overlegen på alle områder! >:3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå