( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Kan ikke si noe annet enn i like måte Håper vi alle kan sages igjen ;3 Edit: Så det bildet først litt senere. FAEN så du skremte meg :!: Endret 21. juli 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Ja hadde vært hyggelig å være med en kveld X-boxlive nick Carlgutt Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 lever denne tråden ennå eller? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Den gjør det nå i alle fall Din føkkings dumper Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 mohuahaha det som var meningen! Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Få se om du er like ond når det virkeli gjelder, altså i Gears. Jeg VET at du er bløthjertet >:3 Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Hum, been a while... Får vel kanskje tenke på å spille litt GeoW.. Toaster, Shaft, Kaiuss, Lordfighter? Spiller dere enda? Endret 28. august 2007 av TheScorp Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Spilte med nesten hele gjengen vår + Shaft i går, var sinnsykt moro. Bli med en dag! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 haha det var morro ja, snakk om eid Laktus. Det som er best med Gears er nettopp dette. Samle gjengen, nye som gamle og spille til krampa tar deg. Utrolig kult på Annex i går i allefall! Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Gjøres idag og, ey? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 haha det var morro ja, snakk om eid Laktus. Det som er best med Gears er nettopp dette. Samle gjengen, nye som gamle og spille til krampa tar deg. Utrolig kult på Annex i går i allefall! 9452184[/snapback] Du gikk glipp av det beste, nemlig når Chrissj krøp til korset og joinet mitt overlegne execution game, hånd i hånd med Lakus. Og utover Annex er morsomt i begynnelsen. Tingen var ay begynnelsen var veeldig lenge siden når Chrissj ordnet enda et Annex-game... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg og Chrissj hadde det dritgøy i Annex helt til siste slutt vi, og hadde fortsatt, hadde det ikke vært for at resten av de som var online var på din server Dere trøndere er så hårsåre, med en gang Annex dukker opp så stikker dere og gjemmer dere bak Execution ^^ Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg syns at annex er digg. Bare ikke så mye av gangen ^^ Jeg vil gjerne ha annex etterpå idag jeg Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jada, blir med på Annex på nye maps i dag óg jeg, men vi hopper over til Execution om minst 2 går lei. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Ok. Greia i går var at dere stakk uten og si ifra til noen, dere startet bare plutselig ett nytt game, og virket derfor litt grinete Men jeg er down for begge deler ^^ Jeg stemmer for at de gangene vi spiller Annex er det kun på de 6 nye banene (Process, Garden, Subway, Old Bones, Raven Down og den siste jeg ikke husker navnet på) Vi spiller jo nesten Annex pga Achievementene som man kan få, og de får man bare i de nye mapsa. (og fordi det er gøy selvfølgelig, men Achievementsene hjelper på ) Execution osv kan vi jo kjøre på med alt som er. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 anolop sa ifra til meg, jeg bekreftet til anolop, Comprade fikk det med seg, BanAnus var sikkert på dass og dreit. anolop oppklarte saken med Chrissj, jeg sendt tonnevis av invites... Su er aldri biatch grinete, Lakus Det er foresten bare 4 nye maps Process, Garden, Subway og den swampgreia. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Old bones og rawen down var jo nedlastbare de, og blir sett på som "nye" Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 hei hei hei, jeg fikk beskjeden og av deg. Men en viss trønder hadde munn diare så jeg kom aldri fram Skal ut med bikkja, og hente fetteren min. Så jeg kommer på i kveld. Ser fram til og sage dere alle! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Da regner jeg med at det blir ett lite møt ei kveld og? Det er buttifull. Jeg er på, og bare venter på invites. Alle andre som leser dette er selvfølgelig hjertelig velkommen til og sages! Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Tror jammen jeg hopper på Live også nå. Lakus, Comprade, BanAnus og meg. Da håper jeg Chrissj og Gastaa også kan komme, men anolop kan ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå