Gå til innhold

[XBOX360] Spille Geow - Online? Part II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må kjøpe de nye mapsa Su, så kommer du på og spiller med meg :innocent:

 

@ Gastaa: Ser du skriver at jeg ikke er på TeamChrissj forumet lengre. Jeg leser innleggene altså, men føler at de blir sett på som dumme, derfor her jeg valgt å ikke logge meg inn. :ph34r:

Endret av anolop
Lenke til kommentar
@ Gastaa: Ser du skriver at jeg ikke er på TeamChrissj forumet lengre. Jeg leser innleggene altså, men føler at de blir sett på som dumme, derfor her jeg valgt å ikke logge meg inn. :ph34r:

Blir innlegge du leser sett på som dumme? Så derfor gjemmer du deg så ikke innleggene skal se deg?

 

Du er litt dum ;)

Lenke til kommentar
- Det er en bred enighet om at mye mer må gjøres for å bekjempe voldelige data- og tv-spill over hele Europa, sa den tyske justisministeren Brigitt Zypries etter gårsdagens møte.

 

Jeeezus! "Bekjempe voldelige dataspill"? Det er det dummeste jeg noensinne har lest. Det er jo bare underholdning, FFS :wallbash:

 

Etter at en 18-årig spillinteressert gutt i fjor november skadet et titall medelever på skolen før han tok livet av seg selv, har motkjemperne av voldelige spill fått bensin på bålet.

 

At det går ann å være så trangsynt, skjønner jeg ikke. Det er, hvor mange milliarder mennesker i verden, det er jo klart at et par av disse gjør slike ting. Og det var ikke disse "voldelige dataspillene" som var årsaken, disse personene hadde tatt livet sitt uansett.

 

 

Jeg blir så SINNSYKT irritert på slike politikere

:realmad::wallbash::realmad::wallbash::realmad::wallbash:

Endret av Gastaa
Lenke til kommentar

Ser på Surface nå.. Etter det skal jeg se siste episode av LOST, så det blir nok lite spilling på meg i kveld. Men anolop, jeg kom plutselig til å tenke på at du har to xboxer... Jeg har spurt alle vennene mine, og er på utikk etter en box til mens min er på rep, så kan broren min få den gamle da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...