( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Sa at jeg muligens kom i chrissjforumet, men dropper det ettersom dere skal spille de nye mapsa. No hard feelings, have fun Lenke til kommentar
anolop Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Du må kjøpe de nye mapsa Su, så kommer du på og spiller med meg @ Gastaa: Ser du skriver at jeg ikke er på TeamChrissj forumet lengre. Jeg leser innleggene altså, men føler at de blir sett på som dumme, derfor her jeg valgt å ikke logge meg inn. Endret 14. juni 2007 av anolop Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 @ Gastaa: Ser du skriver at jeg ikke er på TeamChrissj forumet lengre. Jeg leser innleggene altså, men føler at de blir sett på som dumme, derfor her jeg valgt å ikke logge meg inn. Blir innlegge du leser sett på som dumme? Så derfor gjemmer du deg så ikke innleggene skal se deg? Du er litt dum Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Ja, stusset litt over den selv.. :!: Får vel det, anolop Edit: Jeg kom før deg Endret 14. juni 2007 av Motoko Lenke til kommentar
anolop Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Blir innlegge du leser sett på som dumme? Du er litt dum 8861174[/snapback] 1. Sant 2. Sant Alle blir jo slettet jo! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) EDIT: Enig anolop... Skal få mor til og levere xboxen min innen noen dager... (jeg leverer ting på elkjøp HELE tiden pga forsikringer osv så begynner og bli flaut og dra ned til for alle kjenner meg igjen ) Endret 14. juni 2007 av Lakus Lenke til kommentar
anolop Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Vi tar det på PM Lakus. Siden dette er Gears of War tråden, poster jeg saken her, istede for å lage en ny tråd... http://www.dagbladet.no/kultur/2007/06/14/503555.html @ Su Kaolla: Kjøper du de nye mapsa i kveld, slik at du kan bli med oss?? Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) - Det er en bred enighet om at mye mer må gjøres for å bekjempe voldelige data- og tv-spill over hele Europa, sa den tyske justisministeren Brigitt Zypries etter gårsdagens møte. Jeeezus! "Bekjempe voldelige dataspill"? Det er det dummeste jeg noensinne har lest. Det er jo bare underholdning, FFS Etter at en 18-årig spillinteressert gutt i fjor november skadet et titall medelever på skolen før han tok livet av seg selv, har motkjemperne av voldelige spill fått bensin på bålet. At det går ann å være så trangsynt, skjønner jeg ikke. Det er, hvor mange milliarder mennesker i verden, det er jo klart at et par av disse gjør slike ting. Og det var ikke disse "voldelige dataspillene" som var årsaken, disse personene hadde tatt livet sitt uansett. Jeg blir så SINNSYKT irritert på slike politikere Endret 14. juni 2007 av Gastaa Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 @ Su Kaolla: Kjøper du de nye mapsa i kveld, slik at du kan bli med oss?? Jeg kjøper de fordømte mapsa når det passer MEG! Litt surpomp - tja Lenke til kommentar
anolop Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Litt surpomp - tja 8861469[/snapback] Det er vi alle :!: @Gastaa: Jeg skal også se 24, så jeg kommer på etterpå jeg også Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Som sagt anolop, jeg skal se 24 og surface som går 22:50 hos en kompis.. Er vel ikke hjemme da før rundt 12 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 12 og utover er da anolop jakter i GeoW det Surface skal jeg se.... er ikke helt sikker på om jeg liker det eller ikke enda Lenke til kommentar
anolop Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 12 og utover er da anolop jakter i GeoW det Var det mens jeg ennå ikke jobbet hjemme ja... Nå er det annerledes Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 anolop, jeg kom på noe.. Har ikke du to boxer? *kjøpe * Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 (endret) Nå skal vi spille, Gastaa, ikke forhandle. Planla å treffe anolop til kl.11:00 Endret 14. juni 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Ser på Surface nå.. Etter det skal jeg se siste episode av LOST, så det blir nok lite spilling på meg i kveld. Men anolop, jeg kom plutselig til å tenke på at du har to xboxer... Jeg har spurt alle vennene mine, og er på utikk etter en box til mens min er på rep, så kan broren min få den gamle da. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Du skal få kjøpe min Core ja, men da har jo jeg bare en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå