( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Poenget var å pløye gjennom SP Campaign. Men jeg ser det nå at vi var for godt for Hardcore... Skal vi ta Insane også Su? Seff. Vi tar det fra Act 1 og runder hele shaiten på insane. Vi er uslåelige Lenke til kommentar
anolop Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Poenget var å pløye gjennom SP Campaign. Men jeg ser det nå at vi var for godt for Hardcore... Skal vi ta Insane også Su? Seff. Vi tar det fra Act 1 og runder hele shaiten på insane. Vi er uslåelige 8787371[/snapback] Tar det etter Act 5 på Hardcore i kveld da? Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Mm! Når kommer du på sånn cirka? Edit: Den er god Endret 5. juni 2007 av Motoko Lenke til kommentar
anolop Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Mm! Når kommer du på sånn cirka? 8787541[/snapback] Samma tid som i går håper jeg... Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Der er jeg faktisk uenig i Compis :!: Vi snakke ON-TOPIC, og hvis du ser igjennom de siste 5 sidene, ser du mange nye "fjes" som ikke hadde postet i den forrige tråden. Jeg har 3 av de på vennelista mi allerede Bare så synd at jeg ikke har fått spille med Tinmar92 8787340[/snapback] Å, jaså? Greit nok at vi har fått tre nye venner, men mellom der har vi hatt inlegg som dette: Repeat:"Phun-phun :!: "Phun-phun :!: "Phun-phun :!: etc. Hardcore Campaignere... Pøh, løper rundt og tror de er gode.. Vet. Det er VI som er de beste vettu TC har gått imot seg selv? Hæ? Skjønte ikke helt Chrissj: Står ikke oppført på medlemmer på sia vår, hvis jeg ikke blir unbanna fra forumet snart, og oppført på medlemms lista, så leaver jeg TC denne samtalen (ovenfor) foregår nesten en hel side, og gidder ikke å ta med alle. Hmm..dette skjer med nesten alle her, tror det hviler en forbannelse et sted :o (*ser på Comprade*) Joina dere netopp:) osv, osv, osv... Endret 5. juni 2007 av Comprade Lenke til kommentar
anolop Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) @ Comprade: ? @ Su Kaolla: tror nok vi må drøye spillinga 1 time eller noe... Skal ut å gjøre noe klokka 19:30 Endret 5. juni 2007 av anolop Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Comprade er sær, nå skal han leke moddemann. anolop, du sviktet me3eEeg! Kan vi ta det på torsdag? Lenke til kommentar
anolop Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 anolop, du sviktet me3eEeg! Vet Den stein-plukkinga tok litt lengre tid enn jeg hadde trodd... Trosdag? Skal være forsiktig med å love ut ting, men skal prøve å få det til Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Skjønte at denne lille tingelingen tok resten av tiden, ikke'no problem Hvis det blir for hektisk så kan vi like gjerne ta det i helgen Bare gimme a call så er jeg der - for you Lenke til kommentar
anolop Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hverdag/Helg, er hipp som happ når det gjelder bønder... Men jeg ser at du kanskje kan spille litt lengre da Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Vet du hva? På fredag og lørdag kan jeg faktisk spille hele natten, og da mener jeg HELE natten; det vil si helt til jeg sovner.. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Tror ikke jeg skal gjøre det... Får så vondt i hodet når en skal jobbe dagen etterpå :!: Men jeg kan sikkert være med på fredags kveld/natten en stund Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 De siste tre ukene har det vært mye tentamener og dritt så spilletia mi har vært 2 timer i uka i forhold til de vanlige 18-20 (+helgen) så jeg har ikke fått vært så mye på Men i morra er det nynorsk og på fredag er det matte... Neste uke og ut til sommerferien og lenger og lenger skal jeg spiller og få litt (mye) Rep hos gutta i TC! :!: Lenke til kommentar
anolop Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Noen som er på nå?? Jeg kommer hvis noen er på LIVE Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 *kremt noen som har en 360 til overs...* Blir så hypet opp når jeg leser hva dere skriver! Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Nei, menn du har min ydmyke medfølelse Endret 6. juni 2007 av Comprade Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 jo takk.. Livet er surt uten gears.. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 En vet ikke hvor avhengig en er av noe før en ikke har det lengre (snakker ikke om medmennesker, men seff 360, Gears, internett, osv.) Lenke til kommentar
anolop Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Er du på nå Su Kaolla?? Er keen på å fortsette vår campaign Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Sorry, jobbejobbejobbe med lekser :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå