Gå til innhold

[XBOX360] Spille Geow - Online? Part II

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Poenget var å pløye gjennom SP Campaign. Men jeg ser det nå at vi var for godt for Hardcore... Skal vi ta Insane også Su? :innocent:

Seff. Vi tar det fra Act 1 og runder hele shaiten på insane.

Vi er uslåelige :w00t:

8787371[/snapback]

Tar det etter Act 5 på Hardcore i kveld da? :yes:

Lenke til kommentar
Der er jeg faktisk uenig i Compis :!:

Vi snakke ON-TOPIC, og hvis du ser igjennom de siste 5 sidene, ser du mange nye "fjes" som ikke hadde postet i den forrige tråden. Jeg har 3 av de på vennelista mi allerede :thumbup: Bare så synd at jeg ikke har fått spille med Tinmar92 :cry:

8787340[/snapback]

Å, jaså? Greit nok at vi har fått tre nye venner, men mellom der har vi hatt inlegg som dette:

Repeat:

"Phun-phun :!:

etc.

Hardcore Campaignere... Pøh, løper rundt og tror de er gode.. :roll: 

Vet. Det er VI som er de beste vettu ;)

TC har gått imot seg selv? :hrm:

Hæ? Skjønte ikke helt

Chrissj: Står ikke oppført på medlemmer på sia vår, hvis jeg ikke blir unbanna fra forumet snart, og oppført på medlemms lista, så leaver jeg TC ;)

denne samtalen (ovenfor) foregår nesten en hel side, og gidder ikke å ta med alle.

Hmm..dette skjer med nesten alle her, tror det hviler en forbannelse et sted :o (*ser på Comprade*)

Joina dere netopp:)

osv, osv, osv...

Endret av Comprade
Lenke til kommentar

De siste tre ukene har det vært mye tentamener og dritt så spilletia mi har vært 2 timer i uka i forhold til de vanlige 18-20 (+helgen) så jeg har ikke fått vært så mye på

Men i morra er det nynorsk og på fredag er det matte... Neste uke og ut til sommerferien og lenger og lenger skal jeg spiller og få litt (mye) Rep hos gutta i TC!

:thumbup::dribble::):D :!: :yes:;):w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...