Kjellcorp Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 hva trur dere om det egentli? alkoholen går damper jp bort, men lukter sikkert helt jævli og det smaker sikkert helt jævli å.. noen som har prøvd? eller kan ha noen anelse på åssen det er? hehe Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hvis du skal koke nudlene i hjemmebrent, så tror jeg resultatet blir usmakende nudler uten alkohol. Men hvis du tenker på å trekke nudlene så er saken noe helt anneledes. Alkoholen vil nok trekke inn i nudlene. Er veldig usikker på smaken, men det hadde vært fett å bli full etter å ha spist nudler. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg tillater meg å være så kontroversiell som å foreslå noen halvlitere pils til middagen, som du tilbereder på ellers vanlig måte. Hjemmebrent er bare piss uansett. Også smaker nudler kokt i krydret vann helt sikkert mye bedre. Jeg godkjenner ikke forslaget ditt til eget bruk. Lenke til kommentar
Kjellcorp Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 hehe... hvis ingen har prøvd må det jo prøves men blir sikkert så vondt att det er bare å kaste det tror jeg da. men hvis jeg har lokk på kjelen da, da blir jo dampen væren i kjelen, å skal vell alkoholen blir der ved? er det ikke noe i likheten når de brenner? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Tror du kommer til å angre på all spriten du brukte til å koke nudlene med. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Etanol fordamper vel på 60 grader om ikke jeg husker feil, så trekk de som pølser så går det fint.. Lenke til kommentar
Kjellcorp Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Tror du kommer til å angre på all spriten du brukte til å koke nudlene med. 8683978[/snapback] hehe, sant så sant men noen må jo prøve det da..? hehe Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hjemmebrent smaker hor, nudler smaker hor - da smaker sikkert nudler kokt i hjemmebrent også hor. Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Vi fyrte opp nudler kokt i øl etter et par pils for mye..bare stol på meg, la det bli med ideen. Lenke til kommentar
colakork Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Hjemmebrent smaker hor, nudler smaker hor - da smaker sikkert nudler kokt i hjemmebrent også hor. 8694927[/snapback] ifølge matematikken skal - - bli pluss... Men nå syntes jeg vanlige nudler smaker ålreit, så.. da er det værre for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå