Alkjeks Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg har en film i .mov-format (kan eksporteres til andre formater om det skulle være problematisk) som jeg skulle hatt brent ut på en DVD-plate slik at den kan sees på en vanlig DVD-spiller, og jeg trenger et program til å gjøre den jobben. I tillegg hadde det vært fint om programmet også kan dele filmen opp i kapitler og om det er mulig å lage en meny. Er det noen gratis program som kan gjøre dette? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Hei! Prøvd Nero7 ? Det bruker jeg og er kjempe fornøyd med det Det finnes også mange programmer på Download.com. Sempron Endret 22. mai 2007 av Sempron Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg laster ned en prøveversjon av Nero Lette litt på Tucows.com, men etter filtreringen var det bare Easy Made Memories 2.0 som var freeware. Jeg får prøve det hvis jeg ikke får til Nero. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Nero er definitvt det enkleste og mest fleksible. Det er opprinnelig ett brenneprogram men har blitt utvidet og utvidet. Det gjør omtrent alt jeg trenger. Dessuten er konverteringen fra et filformat til DVD relativt kjapt, og du kan også rippe (eller ta kopi av sine egne som noen innbiller seg). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå