Atomics Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Kjære Futurama fans! Futurama er tilbake på TV2. Det vil gå fra 30. desember, altså i dag kl. 18:00 mandag-fredag Dette er en stor nyhet! SE PÅ. Dette vil øke sjansene for mer Futurama i fremtiden! Besøk min hjemmeside for Futurama: http://www.futuramaonline.net/ Lenke til kommentar
Herr_Dude Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Bra side du har der! Jeg liker sider med godt innhold Det finnes altfor mange sider uten egentlig informasjon. Skal huske å se på. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Endelig, det har jeg savnet! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Dette er en stor nyhet! SE PÅ. Dette vil øke sjansene for mer Futurama i fremtiden! Det hjelper ikke at jeg ser på, har ikke telleboks på TV'n Men jeg ser på alikavel da såklart. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Dette er en stor nyhet! SE PÅ. Dette vil øke sjansene for mer Futurama i fremtiden! Det hjelper ikke at jeg ser på, har ikke telleboks på TV'n Men jeg ser på alikavel da såklart. Nei har heller ikke noen form for telleboks på tv'n min. Og nei eg ser ikke på Futurama :wink: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Futurama er så j*vla kul!! Gleder meg til å se på de episodene igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå