Wunder_baumen Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg ville bare fortelle at jeg synes wow er noe av det mest tragiske i hele verden Ikke bare spillet men dere som spiller wow er jo like tragiske sjeler dere Istedenfor og spille det dumme spillet og bruke all deres tid på det så kansje dere skulle prøve og gå ut i verden endag og skaffe dere et liv og kansje en dame. Nå har lillebroren min begynt og spille også, han kommer vell til og ende opp som dere vell nok om det, brenn i hælvette wow spillere, dere ødelegger bare fine ungdomer Lenke til kommentar
samebob Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Like tragisk å prakke ned på hobbyen til noen? Mange som ikke sitter 24/7 og noen som gjør det, men det er vell ikke noe du trenger å bry deg om? Finnes en tråd her for sånne som deg. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Får inntrykket av at du er ganske fornøyd med deg selv og alt du har gjort i livet ditt. Legger til at jeg aldri har spilt WoW selv og er enig til en viss grad, men det var da voldsomt mister. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jasså, da er det ihvertfall bra at du bruker tida de fornuftig Wunder_baumen. Ser ikke noe mer viktig en å dele dine saklige meninger her! Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg spilte WoW. Fikk da dame. Spilte WoW i litt over et år til før jeg slutta. Spiller nå andre spill. Har du kontroll funker det fett! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Har man noe imot WoW, får man formulere seg på en ordentlig og saklig måte, poste i riktig kategori og ikke minst fokusere på spillet og ikke dra alle spillerne under én kam med diverse kraftuttrykk. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg