Gå til innhold

TES: Shivering Isles! Duchess of Dementia! SPOILER!

Anbefalte innlegg

Trenger hjelp her! Kan være spoiler for noen....

Follow Syl into Xirethard and kill her

Activate the bust of Sheogorath in the garden and enter Xirethard. There will now be a series of hunger statues in a grid pattern, all firing magic at the other end of each corridor. Stick to the walls to avoid being hit. Go all the way to the right and push the button on the wall(The switch is next to the statue looking up). If you are a stealthy character, sneak before opening the metal door.

Ifølge uesp.net er det "bare" og gå rett fram og holde til høyre hele tiden... ok!

Inside the metal door are Mazkin guards who can be sniped from afar. Follow the passages and fight more a lot of Mazkin. Syl is at the very end of the path, guarded by two royal dark seducer gurads. These are tougher than the ordinary kind. Kill Syl and her guards, then take her heart and her weapon, Nerveshatter, a 50 lb. magic warhammer.

Jeg har kommet til ett rom med 2 Seducer Guards ja, men de er Archers, ikke noen Guards der... og det er INGEN Syl? Hvor i svarte er hun? X36 versjonen?

Og ja, jeg har utforsket hele hula og dette er det eneste rommet med 2vakter osv!

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg husker må du ta til høyre opp noen trapper og så gå gjennom en diger dør før du kommer til Syl. Jeg kan skjønne hvordan du gikk glipp av det.

Altså inn i det siste rommet, til høyre opp trappa, og inn til Syl.

Lenke til kommentar
Og ja, jeg har utforsket hele hula og dette er det eneste rommet med 2vakter osv!

Med andre ord... hun ER ikke i hula!

Når jeg kommer til det rommet med to vakter (lite rundt rom) etter å ha gått inn en stor dør er den døra som er der blokkert av masse greier og går ikke ann og gå inn, samtidig som at kartet viser en grønn pil for hvor hun er lengre inn den veien.

Vet det er en annen inngang til hula enn den som er i "slottet", men finner ikke den.

Noen som vet hvor den er?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...