Labraxas Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Jeg har stor sans for blekkspruter, og da kanskje spesielt de åttearmede. Disse dyrene har virkelig kommet langt i sin utvikling, de har vanjet, de kan endre farge og fasong for å gå i ett med omgivelsene, eller for å imitere ande arter som havslanger og flyndrer hvis dette virker taktisk, de kan endre kropsfasongen for å komme inn i, eller gjennom ting, de sprer en blekksky for å skjule seg selv og distrahere andre truende arter, og de har flere svært hendige fangarmer som kan gripe fatt i det aller meste. At de er svært intelligente er heller ikke noe som taler dem imot. Men dette var en bildetråd det ja. Her er bilde av en blekksprut som imiterer ett av verdens giftigste dyr, havslangen. Og ett bilde av en som imiterer en flyndre, en flyndre er langt mindre atraktivt for rovdyr enn blekkspruten, som stort sett alle rovdyr i havet eter med stor apetitt. Og en youtubevideo som viser dette dyrets evne til å løse problemer. Edit: Rettet ett par slurvefeil. Endret 24. mai 2007 av Bruckiania Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 I tillegg til de nusselige grisene så er også dette dyr som virkelig fascinerer meg: Skorpioner og slanger (sikkert derfor jeg har dem tatovert på kroppen.) Lenke til kommentar
MuD Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Marekatter er utrulig morsome dyr Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Disse dyrene er de kuleste jeg vet om: Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Det må bli og Endret 23. mai 2007 av Naitsan Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg så filmen ang. Blekkspruten å må si at jeg ble meget imponert Her er 2 andre kule krabater Bever Oter Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Skogens konge eier!http://www.princewilliamsoundcruises.com/images/moose.jpg 8677889[/snapback] Agree that.. Edit: Ikke quote bilder nei.. Endret 23. mai 2007 av Mr_Berg Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg elsker strutser 8677865[/snapback] Er ikke det en emu da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Skildpadde er det kuleste Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg syntes krokkodiller er tøffe dyr jeg å... Men elger er gromme dyr ELG Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Haien(Hvit-haien) Er så facinerene -Det tomme blikket. Imens den svømmer runt i dypet alene. Den er egentlig på jakt, og kan lukte bold kilometer unna. ------------------------------------------------------------------------------------------------- Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Når den har lokalisert byttet, er det siste det vil se: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hvithaien kan bli opptil 14 meter lang - verdens nest største fisk, etter en sånn tullete hval-fisk som er i haie-rasen. Tenk deg at hvithaien bare er en fisk. Du blir slukt av en hvithai på 14 meter og er bare drept av en fisk. Haien er mitt ynlingsdyr fordi mange grunner. Men det er nok mest sjarmen dens når den svømmer runt alene i dypet med det tomme blikket, og plutselig forvandler seg til en brutal morder. Og husk - haien har vert her på jorda, ja- tillogmed før diosaurene kom. Da var den mye mye mye større. Se på dette bildet. ..Når det er en av de få kjevene de fant av haier fra gamledager, bare forestill deg hvir stor den KUNNE ha blitt. det er syk å forestille seg. Det er veldig kult når de hopper og fanger byttet. Det kan du også se på videoene nedenfor. Her har jeg to facinerende filmer fra serien som gikk/går på nrk2; Planeten vår: http://www.youtube.com/watch?v=E5Ob8UUmN_Y http://youtube.com/watch?v=b-Nw_14nuiw Endret 23. mai 2007 av Gjest Lenke til kommentar
RefleXio Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...upus_laying.jpg Ulven selfølgelig! YAYS! Edit: bildet var sykt stort, legger bare ved en link... Endret 24. mai 2007 av RefleXio Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Utenom hunden? Har alltid vært fascinert av dyphavs fisk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Denne krabaten er kul: Selv om jeg fortsatt ikke er helt sikker på hva det er Ellers er disse krabatene selvskrevne kings of cool: Og h*n her da ^^ Endret 24. mai 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå